esmaspäev, 16. veebruar 2009

MULK...

MULK... MULK..., originally uploaded by Folkrs.
VAu, mulle need meeldivad. Vähe sellest. Väga meeldivad. Loodetavasti leian ma üles ka selle saba, kuhu nende järele seisma tuleb minna.

geniaalne see, kes need välja mõtles, veel geniaalsem see kes julges võtta ja idee teoks teha.

VAid kahju, et rohkem infot nenede kohta siin ei ole.

Ja eriti huvitav on see, et tänu sellele postitusele või õigemini selle kommentaaridele sain ma teada, et on ka teiste piltide kasutamine lubatud, kui seda ei tee kommertseesmärkidel. Sõltub, vaid mis flickris sinna paremasse tulpa kirjutatud on. Kui ma õigesti ikka sest aru sain.

2 kommentaari:

Egater ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Egater ütles ...

Flickriga on lihtne - seal on tõepoolest kohe näha, kas autor lubab ja mis tingimustel lubab. Aga igal juhul on ju viisakas viidata :)
Ah, ma olen kunagi isegi ühe pildi mahavõtnud, sest avastasin peale postituse tegemist (reklaam ühele blogile), et sealseid pilte pole lubatud kasutada.
Ah, tegelikult tahtsin hoopis oma vaimustust nende tenniste üle avaldada :)