pühapäev, 8. veebruar 2009

Väga hea tunne on

Ütleks, et eile oli ikka üsna loppis tunne õhtuks. Vormi pole ollagi. Emotsionaalset muidugi positiivselt laetud ja nii, aga füüsiliselt. Mispeale ma otsustasin täna juuksurisse minna. Ja see polnud viga. Ei mingeid sabasid ega tungi, väga mõnus. Juuksurineiu oli ka kuidagi ülipüüdlik, üliagar, ja tundus nagu naudiks temagi seda tööd. Mina muidugi nautisin täiega, eriti peapesu mulle meeldib alati ja niimoodi sai vanamutist järsku nooruslike meekarva kiharatega moor. Vaat selliseid juukseid pole mul enne olnud. Kodused arvasid aga, et nüüd ma olen ennast küll halliks värvinud. Eakohaselt. aga vähemalt on nüüd ühtlaselt ja mitte ainult pealae peal hall triip. Ja see on palju mõnusam. Lühikseks lõikamine lükkas seekord jälle edasi.

1 kommentaar:

Annu ütles ...

tahaks näha:D