esmaspäev, 9. veebruar 2009

viimane vahetus

See tegeikult on mu enda probleem, et vahel mõni hea asi keerab ennast hoopis tagurpidi. Tegelikult ma ju tean, et keegi ei taha teisele raskusi ega ebamugavust valmistada, ma ise tahan seda veel kõige vähem, aga ikka kukub kuidagi nii välja. Ma nüüd isegi mõtlen, et kas need, kes ei osale vetustes, seda just seesuguse kahetise tunde tõttu tegemata jätavad äkki. Tahtes säilitada traditsiooni, otsustasin osaleda Kullakeste Sõbrapäeva pakivahetuses, aga tundub et see jääb ka viimaseks korraks siiski. Üksnes seepärast, et ma tunnen ennast kehvasti, nagu oleks kedagi petnud ja kardan, et minu paki saaja leiab end petetuna. Ika seesama, et mida teised minust küll mõelda võivad. Tikkisin ja pusisin ja kleepisin ja lõikasin, aga ikkagi on see pakisisu, mis täna mulle vastu vaatas saadud karbist tuhat, kui mitte miljon korda läbimõeldum, mitmekesisem, hoolikam, ilusam, punasem, armsam, pehmem, sõbralikum.  Alustades sellest, et seda punast lõnga Jaana, pole ma enne mitte näinud ega kuulnudki. Ja siis seda, et just eile ma mõtlesin, et kas on juba vara lilleseemneid mulda panna või peaks midagi külvama hakkama. Ja minu tumeda šokolaadi sõltuvusega paistavad ka kõik kursis olevat. Ja kuivatatud õunad on paksult täis lapsepõlvemälestusi. Ja see kott!!! Kas ma olen endast liiga palju kirjutanud või olen selline lahtiste lehtedega avatud raamat ja etteaimatav? Pakis olnud heade mõtete Raamatust ma üldse ei räägigi, inimesed ikka oskavad. Minul on ilmselt lihtsam mingi suur kampsun kududa, kui midagi seeugust ilusat pakiks kokku panna. Ma nüüd poen nurka ja häbenen mõnda aega. Suur valge kuuratas oli ka taevas ja irvitas mu üle.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ära palun nüüd selliseid mõtteid küll mõlguta, Sinu pakk rõõmustab kindlasti saajat, sest oled ju südamega seda raamatut teinud nagu Sa ütlesid kleepinud ja lõiganud ja just sellele inimesele mõeldes teinud.Sul on väga tore blogi ja niipalju ilusaid käsitöid mida imetleda, tore et sain võimaluse Sulle paki teha ja seejures seda toredat blogi uurida. Pea püsti ja julgelt edasi:)

Annu ütles ...

just selle tunde pärast ma ei osalegi pakivahetustes.
sinu tehtud asjad on küll armsalt tehtud, ma olen üks kunagi saaja ju:D aga see enesetunne ei sõltu tõenäoliselt objektiivsest panusest.

Egater ütles ...

Ma arvan, et Sa ei tohiks endas nii palju kahelda. Vaadates, kui ilusat käsitööd Sa teed, sisi ma üldse ei kahtlegi, et pakisaaja saab kauni asja.
Aga uudishimu oled üles kütnud, tahaks sellest punasest pakist pilti ka näha :)

Anonüümne ütles ...

Kuna tundub suht tõenäoline, et mina olen selle paki saaja, siis tunnen ennast natuke ebamugavalt. Ma küll pole seda pakki veel näinud (täna õhtul ehk õnnestub), kuid ütlen ausalt, et ma pole eriti selline inimene, kes kingitud hobuse suhu vaataks. Hindan mõtet, isetegemist ja südamest vaeva nägemist rohkem kui lõpptulemust. Kuigi olen kindel, et lõpptulemuski ei pane mind pettuma.

Mai tea... nüüd mul sees kripeldab. Olen äkki jätnud endast sellise ülbe mulje? :(

Palun ära ole paki sisu pärast kurb, tegemist ikkagi sõbrapaki vahetusega. :)

Tervitades Annyliis.

Anonüümne ütles ...

Jälle mina siin ( ehk Annyliis).
Tahtsin öelda vaid, et pakk ju täiega mõnus. Kartused seega asjata :D

Kõike kaunist ja aitäääh vardamoorike :)