neljapäev, 19. märts 2009

7 tõde

Kadri ettepanekus astuda järjekordsesse ahelasse on midagi intrigeerivat. sellele mõeldes tundub, et a) ma äkki olen juba kunagi midagi sellist kirjutanud - aga sellest ei saa ju kunagi küll; ja b) äkki ma valetan endale pidevalt liiga palju; ning c) kas tõde on see, mida kõik juba niigi teavad?
1. Tahan juba ammu juuksed lühikeseks lõigata, aga ei tee seda, sest abikaasa taunib seda - ma armastan teda väga, aga ei oska seda muudmoodi näidata;
2. Oskan teiste vigu parandada, aga enda omi ei näe ;
3. Unustan pidevat vanade heade sõpradega suhelda, aga igatsen nende järele kogu aeg; 4. Mu valitud ja õpitud amet ei anna mulle täna leiba - ja see on mu enda vaba valik. naisteajakirjades nimetatakse seda "kannapöördeks keskeas";
5. Osalen meelsasti nendes tegemistes ja üritustes, mille organiseerimises ise tegev olen. Ülejäänutega on kehvasti ja kuna kõike ka ei jõua, siis nii ongi;
6. Ma pean iga päev natuke kuduma, muidu pole päev täie ette läinud ja lihtsalt imelik on istuda käed rüpes:
7. Mu elu on liiga ilus, et tõsi olla.

Edasi? See on alati see kõige raskem osa, sest kelle sa võtad ja kelle sa jätad. aga kuskil peab ju algus olema. Aet, Triangel, Marta, Annu, Ninnu, Egater....

1 kommentaar:

Annu ütles ...

ma vaatasin, et 07.07.07 olen ma 7 fakti juba kirja pannud (kas neis numbrites on midagi kahtlast?), aga ma võin juurde lisada. fakte minu kohta jätkub:)