teisipäev, 31. märts 2009

Pintsli ja värviga

Nii juhtub, kui sulle ootamatult öeldakse, et portselani värvimine (ja a ei ütle "maalimine") on imelihtne ja antakse kätte kaks potsikut portselanivärviga. Eks ta ole. Igastahes on siin vihje minu tulevasele serviisile, mille suurus ja koosseis sõltub sellest, kui palju õnnestub leida soodsalt valgeid nõusid. Olgu öeldud, et see pole kerge. Näiteks valgeid munatopse pole ma veel leidnud ja rimi-kleepsu-taldrikuid ei lubanud abikaasa ära sodida. Aga see väike valge on kaanega karbike, mille sisse võib panna igasuguseid asju. pannkoogid hästi ei mahu, aga sinep või mädarõigas küll. Originaalis on ta ehete jaoks mõeldud paaku, aga minu meelest selleks küll liiga väike. Või siis peaks neid olema mitu.

7 kommentaari:

KK ütles ...

Väga armsad! Kas sa kuumutad ka seda värvi?

Krentu ütles ...

Täitsa superilusad!

Anonüümne ütles ...

sssanuga kui ILUS! mul võttis käed värisema kohe. ja jume kergelt rohekaks (kadedusest ikka, tervis on ok)!

jupi

Katu ütles ...

Oi, kui ilus! Sellist serviisi tahaks endalegi :)

Marianne S ütles ...

Kaunid!
Ehk on vanakraamipoed valgete nõude hankimisel abiks?

Terje ütles ...

Eks needki ole uuskasutuskeskusest:) aga nood nõud olid enamasti kõik juba miskise mustriga täis joonistatud ja päris valgeid vähe. aga eks ma käin seal ikka taas ja taas

Anonüümne ütles ...

luha tänaval pidi olema odav ja väärt valgete nõude pood: http://www.hot.ee/talvien/.
hiljutine blogileid, nii et ise vaatamas käinud ei ole.
aga taldrikud on kenad!