esmaspäev, 9. märts 2009

Suvi on kuskil lumehanges kripeldamas

MA tahan tikkida! hullult tahan tikkida! ja aega nagu ikka, ei ole. Panen järjekorda. Selle karikakrapõllu, mis valiusalt tänases lumesajus suvvetunnet tekitab. Ja siis on veel hulluksajavalt armsad moonid ja alpikannid ka. Ma kohe ei tea, mis saab, kuhu ma hüppan või kargan, kui sellised padjad kord oma diivani peale valmis saan.

2 kommentaari:

triibu-liine ütles ...

Tere. kirjutan esimest korda aga seda blogi olen piilunud juba jupp aega. Hästi sümpaatne. Nüüd ei saa enma mitte vaiki olla. Need tikkimismustrid on ILUSAD. Ja tikkimine on minu lemmikajaviide. Selletõttu üks pisike palve: äkki oleks võimalik mustrit jagada? Ise kahjuks ei ela Eestis ja nii on nende mustrite ostmine-tellimine hirmus tüütu.

Terje ütles ...

oh, mul ei ole endalgi neid veel. Need on Hobipunktis müügis, aga kui kirjutad mulle meilile, tee.vee@mail.ee
saan organiseerida sulle ehk pakisaatmise.