reede, 22. mai 2009

Ühinen eelkõnelejatega Nõmme uue turu kauniduse kiitmiseks. Ja lisaks kaunidusele on seal ka hea lõhn, maasikalõhn oli. See vist hõngus juba enne siit mäest alla, ega ma muidu poleks seljakotti ja koera võtnud. maasikad maasiakteks, ega need ikka veel õige maitsega ei ole ja pealegi selgus paar nädalat tagasi, et ma siiski istutasin sügisel päris mitu peenart taimi täis. aga mõne pikakasvulise püsilille oleks küll tahtnud koju tuua. Päeval sõitsin mööda ja autoparkla tundus küll hullult täis olevat, pealegi - turul tuleb ikka jala läbi metsa käia. Punutud korv peaks ka näpuotsas olema, aga eni ja korviga oleks ilmselt ebamugav olnud. Lilletaimi oli küll ja veel. Ikka võõrasema, begoonia ja takeetes, võõrasema, petuunia ja takeetes, võõrasema, lobeelia ja petuunia jne jne. Pelargooniumid olid ka. ikka sellised "linnalilled". Ühest kohast avastasin lõpuks roosa floksi, hinnaga 12 kr. aga oh seda ennatlikku rõõmu, müüja polnud perenaine ja ei julenud seda mulle kirjasoleva hinnaga müüa - sest kõik muud lilled on ju kallimad ja siin on ikka viga, teeme ikka 24 kr. muidu tema saab vastu päid ja jalgu. Imelik oli jah nii odavat hinda näha. Aga seda, et müüja hinda sildist kõrgemaks kaupleb, seda nägin küll esimest korda. teisest letist leidsin veel päevalilli ja ühe punaseõielise, mille nimi mul kohe meelest läks. ja siis veel maitsetaimi. Piparrohu seemneid sel aastal polegi, eelmisest on veel kuiva puru järel, aga tahaks ju värsket. Mingis meeltesegaduse hoos ostsin iisopit, kuigi pole õrna halligi, et mida sellega tegema peaks. aga ilus oli, ja siis hakkas veel vihma ka tibama ja värvis kõik ereroheliseks.

3 kommentaari:

KK ütles ...

Oh, ma tahaks ka koeraga turul käia!

Kadri ütles ...

Ma üritasin täna autoga tulla, ja tõesti ei mahtunud parkima. Siis hakkas titt karjuma ja loobusingi :( seal olla Saaremaa kala kiosk kaa...

Terje ütles ...

koeraga turule saad sina minna nii: sõidad autoga nt EMI - maja või Soku korvpallikooli juurde ja jaluta läbi metsa mäest üles. Ainult koerad tuleb turuvärava taha jätta muidugi.
ma kioskides ei käinudki, see pole ikka nagu see õige turg, kui peab majja sisse minema