neljapäev, 18. juuni 2009

Lõnga ja kudumisejuttu ka

Mõni lõng, ehki mõtled, et lõnga on ju elus küll nähtud, hakkab ikka hinge kohe. Kunagi sai imetletud Noro värve. Et kuidas need nii ilusasti saavad olla kokku pandud. Vaat ei tea, päris täpselt Novita nüüd kopeerinud pole, aga midagi sinnapoole on valmis saadud. Puro nimeks. Ilusad soome looduse värvid pealegi. kanarbik meeldib mulle eriti ja täna seal riiulite vahel sebides soetasin endalegi kaheksa tokki. Mis mulle aga eriti meeldib, on see, et Norost on ta pehmem, too üllatas ebameeldivalt oma karedusega ja siis ma ei saanud ka üleüldse aru inimeste vaimustusest. Tõsi küll, mõnikord on see lausa hea ning sokilõngaks Puro ju nagu hästi ei sobi ka, kui just vanutatud sokki ei taha. Sest keerdu pole ju ollagi ja küllap läheb ta kandes tupsuliseks ka. Ma päris sellist kampsikut ei teeks nagu Novita mudelid on, aga üks laiade hõlmadega mõte mõlgub küll. Mõni aeg tagasi oli Taikajakku, sellest lõngast saaks täitsa huvitava. Mõtelda, see oli juba 2005. Nii ammu, et novita lehelt õpetuski juba ära korjatud. Aga siin näiteks on täitsa ok pilt

4 kommentaari:

Tiina ütles ...

Noro üllatab peale pesemist.

Terje ütles ...

Ma natuke kardan endiselt noro hinda ka. Tahaks katsuida mõünd pestut küll

Krentu ütles ...

Noro läheb peale pesemist tõesti pehmemaks. Ja kui meetri hinda arvestada, siis on noro ja puro peaaegu võrdsed, norol ju üle 400m.
siiski tahaks ma väga katsuda seda puro lõnga, sest värvid tõesti kenad. ainuke probleem on, et mida teha nii jämedast ja värviüleminekutega lõnast...
ja see topi-teema on ka aktuaalne. ma tean küll, et lauge keeruga lõngad kipuvad topiliseks minema, aga kuidagi ei suuda sellega leppida...

Terje ütles ...

meetri järgi siis jah. aga õnneks ta pole siiski nii jäme, ma täitsa võrdleks tapestryga, ise hakkasin kohe kampsi tegema, sest need kanarbikuvärvid mulle ikka nii hirmsasti meeldivad ja äkki tuleb mõni külm suveõhtu ka lähiajal.