laupäev, 6. juuni 2009

Norm täis?

Ma ei näinud küll Imaverest kuigi palju, aga see vähene oli mõnus. Piimandusmuuseum, ma mõtlen. Ikka on eestis ka selliseid huvitavaid pärle. Ja ei olegi peateest teab kui kaugel :) kiviga visata. Ainult et Laulge Kaasa õhtu on seal pühapäeval ja mitte laupäeval. Ei tea, kas nad ajasid kuuupäeva sassi või midagi. Sõidu ajal kudusin oma hiigelpikka Haapsalu salli, mis iialgi valmis ei saa. aga ühtäkki tundus, et ma vist olen oma kudumised ära kudunud. Ei tahagi nagu väga enam. Saab küll juba istuda käed rüpes ja mitte midagi teha. Nagu oleks norm täis saanud. Või on see vaid hetkene tunne niimoodi.

4 kommentaari:

Kadri ütles ...

Mis seal piimapäeval põnevat oli? Plaanisin ka tulla aga hakkasime hoopis kolima...

KK ütles ...

Äkki ilm ei soosi? Mul tädi eile ka kurtis, et ei taha üldse kududa. Tema puhul harjumatu jutt. Ma ise heegeldamise lainel pisut aga sotsiaalsemal lainel ka üle pika aja :).

Täna on Rocca al mares palju vana talutööd näha, sh kangakudumised ja paelapunumised, rahvamuusikat ka (kiritöö, kukerpillid).
Mina lähen uudistama :)

oravake ütles ...

Tead, see on vist hootine nähtus. Tekib väike paus ja siis läheb jälle. Mul ka nii.

TERJE ütles ...

Mina olin Imaveres pühapäeval ja tahtsin ka Piimandusmuuseumi sattuda, kuid telefonineiu ütles, et suletud. No on lugu, võiks olla ju pühapäeval lahti. Ja rahvast oli palju - see siis oligi Laulge kaasa?