esmaspäev, 15. juuni 2009

Oma tehtud inimsõbralik kosmeetika

Esimesed, tahaks öelda pääsukesed, aga tegelikult hoopis kehakoorija ning kehavõie. Kehakoorija koosneb riivitud seebist, sheavõist, avokaadoõlist, suhkrust ja maasikapulbrist. Puhas loodus ise. Lõhnaks puuviljaline "lovespell" ja värvi jätsin panemata, lootes, et maasikapulber on piisavalt intensiivne. Ei olnud siiski, kergelt roosa vaid ja tuli teda toetada punase karbikesega. Keha/jala/käe/kaela/näo (kriipsuta õige alla) võie koosneb põhimõtteliselt samadest toorainetest: 85% sheavõid ja ülejäänu on avokaadoõli, mangopulber, "lovespell". Greacefruity Kehavõide retsepti põhja leiab ka ideepangas. Üldiselt - ma olen vaimustatud, tooraine olemasolul pole see üldse keeruline ega tülikas. looduslikuks säilitusaineks võiks muidugi kasutada greipfruudiseemneõli, aga ma loodan, et need potikesed saab ruttu ära kasutatud ja säilimisprobleeme ei teki. Maasikatega kehakoorija idee pärineb siit naturalbaeautyworkshop lehelt. Erinevad inimesed, kelle blogides seda retsepti on kasutatud, on teinud erinevalt - kes ühe või teise õli ja lisandiga, aga sheavõi, suhkur ja riivitud seep on kõigil alusmaterjaliks. Kuna nad enamasti teevad kõik ka seepi, siis ma usun, et ka nende seebihelbed olid üdini taimsed ja naturaalsed. Nii ka minul.

1 kommentaar:

X by Leina Neima ütles ...

nämm-nämm... ma olen juba 100!? aastat tahtnud kreeme teha aga kogu aeg kappab suvi (millegipärast on tunne, et seda peab just suvel tegema) käest... väga inspireeriv.