kolmapäev, 15. juuli 2009

koera ilm ja elu

Penil on pankreatiit vms, igastahes väga raske ja kahtlane tõbi. Ja niigi näljast nõrkevat koera tuleb veel reedeni näljas hoida, siis läheb tilguti alla lebama. Seda ma ette küll ei kujuta, aga äkki saame kuidagi hakkama. ja selgroog oli pildi peal ka täiesti luustunud, ei mingeid lülisid, ei mingeid kõhresid. Üks pulk. On ikka kannatlik ja kõrge taluvusega peni, kui mõelda, et see kõik tekitab kokku ikka hirmsaid valusid ilmselgelt. Ja kogu see aeg ei saa keegi midagi aru ja mõtleb, et miks ta selline on. ja mulle kahjuks tundub, et see valuvagistav süst läks ka praegu natuke pahasti ja üldse mitte õigesse kohta. Äkki ikka jõuab pärast sinna kuhu vaja. Valus on teda vaadata. siis mõtlen, et loomakliiniku arst võiks ju ütelda, et kas sel kõigel mõtet on, äkki on kiire lõpp humaansem. aga äkki on see temagi jaoks vaid äri - iga süst, iga visiit ju maksab, mitte vähe ja seda jätkub pikaks. mitte, et ma seda tahaks, onju, aga 

3 kommentaari:

KK ütles ...

Oh kui kurb!
Kus kliinikus te käite?
Mu viimase dkogemused on Toometiga ja seal oli pigem nii, et mina soovisin lisaanalüüse ja liigutusi, et olla kindel, kas kõik ikka on ok. Seega peale ei pressitud ja lisatasusid ei kasseeritud.

triangel ütles ...

Oh, lemmikute hädasid elad ju ise kolm korda hullemini üle kui enda omi.
Ja ega arstki ei tea, mis see kõige õigem on, mõni koer nagu inimenegi peab igasugused asjad vastu, teine läheb tegema lihtsat protseduuri ja see lõppeb ootamatult.
Igatahes hoian pöialt!

Terje ütles ...

Västrikus käime. Praegu tundub, et kõik läheb siiski hästi, või vähemalt leebemalt, kui võinuks karta.