reede, 10. juuli 2009

novita sügis

Novita sügisnumber on vist nii mõnelgi juba postkastis. Mulle millegipärast tundub, et paar viimast numbrit on nag uue kvaliteediga olnud. Kuigi soome kudunaised on, nagu ravelrys lugeda, kohutavalt kriitilised. Ei midagi uut, ainult üks ahvimine Rowanilt ja Ravelryst ja knittyst. No ma ei tea. Ühe lõngakataloogi kohta ju täitsa OK. Väga palju muidugi päris-päris uut ei ole jah  ja mitut mudelit on erinevast lõngast mitu tükki. aga see roosa kohe tõesti meeldib. Padjataolise seljaosaga nn pinwheel ei meeldi aga ikka veel.

2 kommentaari:

Krentu ütles ...

Mul on Novitaga nii, et kuigi väga palju kudumeid paneb ahhetama ja mitte heas mõttes, siis ma ei saa ilma selle ajakirjata. Nüüd ta tuleb kenasti õigeks ajaks postkasti ka ja kohe nii soe tunne on teda kastist võtta ja muidugi ka vaadata. Eile öösel vist jäingi liiga kauaks vaatama, igal juhul andsin Hobipunkti Puro tellimuse sisse :))
Aga sellisele kampsunile nagu lk 22 ühel poeproual seljas on pole minu meelest ühtegi õigustust, sellisest leheküljest tuleb lihsalt ruttu-ruttu mööda minna.
Minu täielik lemmik on kampsun nr 36 - selle ma pean kohe omale tegema!
Ja siis veel et nr 81 on ju üks-ühele calorimetry koopia...
Igal juhul pikka iga Novitale :)

Terje ütles ...

Mulle meeldi seda ajakirja võtta kui illustreeritud lõngakataloogi. Voguest jm otsin moodi ja ideid, sealt aga näeb kidas need novita lõngaga sobivad.