teisipäev, 14. juuli 2009

taikkajakku

Ega ma ju ei tea, mida see taikajakku tegelikult üldse tähendab. aastal 2005 kui Soomes sellega välja tuldi, tundus põnev, aga selga miskipärast ei sobinud, imelik kossakas tundus ja üldse. Aga aeg on edasi läinud, minagi pleedide ja ülevistega harjunud ning nüüd on see vägagi normaalne kehakate. Eks ma esimese tegin karedamast lõngast ka, imeilus samblaroheline 7 venda oli vist, seekordne on oluliselt ihusõbralikum, pehme ja sossu. Ja kogu see triibumajandus tuleb ka hästi esile. Hea suveõhtu kampsun, mitte liiga palav, hea selga visata ja samas hirmus soe ka. Tänaseks olen sellega vist ikka juba pea kõikjal käinud.

Vardad nr 4, 8 tokki Novita Puro, mitte ühtegi nööpi, üks õmblus - küljed ja varrukaalune õmblus.

Õpetuse võtsin tollestsamast 2005 aasta ajakirjast, kusjuures ei kohendanud silmade arvu ega midagi - toona oli ette nähtud teha see Hippy-st, ma võtsin lihtsalt suurima mudeli silmade arvu ja sai paras. Sellel jakil onv vist raske mitte paras tulla. Sellise pitsilise võiks ka teha, aga muidugi mingist teisest lõngast.

Ja et kõik liiga ühekülgseks ei jääks, tegin ka mütsi - tehnika entrelac ja kokkukudumise idee Merike Saarniidult, lõnga ei pea kordagi katkestama ja kulub 1 tokk purot. Ilusad värvilised ruudud tulid.

8 kommentaari:

triangel ütles ...

Appi, ma just lubasin endale, et ei ühtegi uut riideeset enam, aga midagi sellist on mul ikkagi _hädasti_ vaja. Palun, palun, palun!

Terje ütles ...

Mul on vardad juba soojas:)
Teie värvieelistused palun

triangel ütles ...

Umbes sellised nagu seal pildil on, oleks väga bro. Muidu on värvigamma nagu ikka: lilla, türkiis, natuke oranži, rohelist ja selline punane, mis ei ole lipupunane. See tähendab hoopis teistsugune punane, aga ma ei oska öelda, milline :)

helen ütles ...

taika=võlu
ilmselt viitab sellele kuidas paarist neljakandilisest tükist sellise asja saab

X by Leina Neima ütles ...

Ilus, mul poleks midagi samades toonides mantli vastu..aga kahjuks ise kudusin viimati ee...mm...no ammu. Paraku hetkel käiks tellimine üle jõu, muidu teeks kaupa...

Terje ütles ...

Suvel ongi mantliga natuke palav:) küllap sügise poole läheb lahedamaks

triangel ütles ...

Muide, ma tuletan meelde, et mul on lühikesed käed ;)

X by Leina Neima ütles ...

:) hehe, tänavu on mõni õhtu täitsa mantlit väärt olnud mu arust aga ma olen ka külmavares ;)