reede, 10. juuli 2009

võib-olla kordub kõik

Minu vardavaru täienes nende imearmsate sokivarrastega, sest toimus väike kohtumine Merike Saarniiduga. Mõlemad sündmused väärivad ka käsitööblogis tähistamist, sest esiteks selliseid varadaid siinmail ju ei leia - ei tea veel, kas peale ilu veel miskit on neis (pealegi on sokke palju mugavam kududa kahe ringvardaga korraga) ja ka kaugelt imetletud inimesi on nii tore elusast peast kohata ja tutvust teha. See, et koos Ingridi ja Tiinaga ka Merikese mütse pähe passitada sai, oli veel topeltboonus. Ise lehvitasin Haapsalu salliraamatuid nagu lubatud sai, küll neeed on ikka rasked, kui neid palju on.

2 kommentaari:

KK ütles ...

Mul on terve komplekt neid vardaid, üks ameerika proua kinkis eelmisel aasta. Koon sokke ja papusid ainult nendega, ei libise välja ja kerged on. Mulle väga meeldivad!

Egater ütles ...

mul on ühed ringvardad mingist pakivahetusest - jaon head küll!
Aga teie põneva kohtumise üle olen isegi veidi kade. Hiiumaa on hea ja armaskoht elada, mida mitte millegi vastu ei vaheta, aga raske on siit sobival ajal välja minna:) No eks mõni järgmine kord, kui tegemisi vähem (unistada ju võib) :)