teisipäev, 4. august 2009

Hakka või habet ajama

Täna sain jälle targemaks. Iga päev ikka natuke midagi uut. Peaks ju ngu meestest ja nende habemetest kõike teadma, vanainimene ja laia silmaringiga nagu ma olen. Olen abikaasal habet ajanud ja poest neid vidinaid ostnud ka ja ega omalgi säärekarvad niismaa ilusa sõna peale ära ei lähe. Ma polnud kunagi aga mõelnud, et habemeajamiseks peaks kuidagi erilisem seep olema. Siin spets kreemi ikalduse ajal sai mees küll tavalisest seebist vahu välja võlutud ja lõua siledaks. Kuigi talle sobib see väike habe ka väga, aga siis peab see vähemalt nädalane olema, sest muidu on ikka kare küll. 

Aga näe täna küsiti ja ei osanudki kohe vastata midagi. Ning väike otsing andis kohe mitugi tulemust ja nüüd ma tean, et peab olema pehme ja kreemjas ning savi sisaldama. Õpilane tegi savisisaldusega seebi, aga õpitoa seep väga kreemjas nüüd küll ei olnud. Vahutab küll, aga kas sellest talle piisab? Minu teada kasutatakse seebi vahtu, kas kreemjas konistents annab tihedama vahu? Aga savi on siis see kõige tähtsam komponent vist, sest seda mainitakse igal juhul. Ning selle polümeersavi jääkidest tehtud seebialuse peal on seda lihtsalt mõnus hoida. Kasutasin struktuurse mustri lehti ja sain spiraalid. Mingi nimi oli ka sel stiilil. Alusel on augud sees ja jalad ka all. Mõnus materjal, ei purune kukkudes ega midagi ja on ilus kah.

Siit aga leidsin midagi habemeajajatele: Jabon artesanal...

Oliiviõli - 340 gr Kookosõli - 280 gr Palmiõli - 240 gr Kastoorõli - 80 gr  

Hijem lisada veel avokaadoõli - 60 gr ja mõni lõhn (või selle asemel vett) - 25 gr ning savi 2 teelusikatäit.

Teine võimalus on teha seda valmismassist

sellele tuleb lisada 2 teelusikatäit savi ja lõhna ja ongi kõik.

Kolmandas kastoorõli ei lisata, kuigi see peaks kõige parema vahu andma alati, aga savi on siiski sees.

Kommentaare ei ole: