esmaspäev, 31. august 2009

Jälle see seep

See mesilastega vorm on ikka äraütlemata armas. Tegin sinna nüüd ka ylang-ylang lõhnaga seebi. Jube hea lõhn ja ilmselt ka maailma parim retsept. Kakaovõi, palmirasv, kookosrasv ja oliiviõli.Kandilisi seepe on ikka oluliselt parem pakkida, ümmargustele peab mingi karbi vist välja mõtlema. Juhuks kui on vaja, pesemiseks pole muidugi mingit karpi vaja.

Ja kui keegi peaks tahtma mõnda valmis seepi, siis võib lahkelt märku anda. Natuke on castile seepi, patsulit, vaarikat. Ega nad suured pole, nii 100 grammised, aga jube mõnusad. 

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kuidas seda vahvat seepi saaks?

Anonüümne ütles ...

kirjuta tee.vee@mail.ee ja lepime midagi kokku.

Anonüümne ütles ...

hallo tervist,mu nimi on anzelika ja ma tahax väga väga seepi teha, esimest korda, aga ma olen nii hädas selle seebikalkulaatoriga, see on nii segane asi minu jaoks, ja ma ei saa sellest lihtsalt aru.Palun väikest abisõna anzelikaoo1@hot.ee
tänan ette

Terje ütles ...

Anzelika, miskipärast tuli sulle saadetud kiri kohalejõudmata tagasi, aga kirjutan siia:

esimest korda soovitaks mina küll proovida seda koos kellegagi, kes on enne teinud või tule
nt seebikoolitusele (info leiad http://www.hobipunkt.ee , kus saad ära proovida .
Mis retseptidesse puutub, siis tegelikult taas - esimeseks korraks
soovitan poovida mõnda kindlalt töötavat retsepti, mõnda, mida on juba
tehtud - retsepte leiab netist küll, mõne leiab ka hobipunkti lehelt
seebi valmistamise alajaotuses. Kalkulaatori jätaks edaspidiseks, kui
juba tead, kuidas protsess toimub, sest üllatused seebi valmimisaja, paksenemise kiiruse, massi
väljanägemise jms osas võiks jätta pärastiseks



Minu üks lemmikretsepte:
390 g oliiviõli
195 g kookosrasva
195 g avokaadoõli
296 g vett
108 g seebikivi