neljapäev, 27. august 2009

Minu Mustamäe

Kõigepealt oli kõige esimene kord. Seda ma ei mäleta. Tänaseks on kordi mitu. Ehk et ma ju elan siin. Ja mitte ühe jalaga, ja mitte ajutiselt, aga tundub, et päriselt ja igavesti. avalikult unistade spensionipõlveni, sest siis saabuval õndsusajal me kolime mehega maale ja hakame kanu, hanesid parte, kitsi ning küülikuid pidama. aga tema on eluaeg siin elanud, selle paarikilomeetrise ringi sees. siin elavad teised ka. Üks sõitis just akna alt läbi. Õhtuses pimeduses, ega need laternad ju eriti ei valgusta, aga hääle järgi otsustades sajaga. No vähemalt ei kõndinud katuseid mööda. Eile kõndis kajakas ja toksis aknaplekki, kellelgi rõdult lennanud räbal varba küljes. Siin on sellised naljakad katused. Ja hea, et mul koti küljes suur helkur on. Enne oli just postiauto kord, prügiauto kolistab ainult hommikuti, aga see käib isegi vist mitu korda päevas. ise nii suur kui lai, kakerdab mööda kitsast majadevahet. Kord oli suur Lumi, siis ei saanud ligi, siis veeti kirju ja lehti 200 m kauguselt käsikärudega. siis ma kühveldasin uue lumelabidaga tee serva uhtaks. majahoidja ei hakanud vaeva nägea, ta vana ka juba ja see on riigi maa niikuinii. nagu enamik siinseid ribasid. Kolme päeva pärast sulas lumi muidugi ära ka, nii et õige otsus. auto on üldse väga tähtis, mänguväljakud mitte niiväga. neid on vähem ka. aga ühe maja taga on kassikasvatus. Selline nagu vanasti järtsu papal küülikukasvatus oli. kastid reas ja söögiajad regulaarsed. ah, ma pean kirjutama hakkama. leping on peaaegu sõlmitud. ja see pole enam mingi ilukirjandus.

5 kommentaari:

Annu ütles ...

kui su mees on kogu elu Mustamäel olnud, siis ta võib mu koolivend olla:D

Muhv ütles ...

No ja kui ta juba Annu koolivend oleks, siis ilmselt minu oma ka, sest nagu selgus, oleme meie Annuga kooliõed :D
Mina elasin oma esimesed 20 eluaastat Mustamäel, siiani on soe tunne sealkandis liikuda. Ja ma vahel isegi unistan, kuidas ma võiks kunagi samasuguses või lausa samas korteris elada.

Terje ütles ...

no potentsiaali on, ta on seal ju koguni kahes koolis käinud

Muhv ütles ...

Mina ei häbene tunnistada, et käisin 44.KK-s :) Läks täppi?

Anonüümne ütles ...

Kahjuks mitte