neljapäev, 6. august 2009

Üks neljapäev

Nüüd on siis EP Kandekeskused avastatud ja toimivaks tunnistatud, Madonna käinud, normaalset ahjukraadiklaasi ei leia kusagilt - kas olen ma ainuke kes seda vajaks?, uuskasutuskeskuse 10 krooni päeval käidud - (raamatuid ostsin), seebid hakkama pandud (palmirasvaga) ja uue toimetajaga värskusest pakatav Käsitöö ilmunud ja läbi loetud.

Ilus on, huvitav ja teistsugune. Äkki liiga teistsugune? Samas, ega keegi täpselt ise ka ju ei tea, mida ta ühelt ajakirjalt ootab. Need tagumised artiklid ja ülevaated on iseenesest väga huvitavad. Ja sõrmkindad ka. Ja siis see köögiseinamosaiik. Ja siis veel see ja too ja kolmas ja üleüldse. Täitsa lahe, tegelikult. 

4 kommentaari:

Egater ütles ...

Mulle ka meeldis, ideed head ja säravad. Aga ma ei teagi, nagu ma kullakestes kirjutasin, miski soojuse tunne jäi puudu. Äkki on fotod teised ( tegija oli, nagu märkasin). Ja otsisin tuttavaid autoreid, eks praeguseidki teadsin, agaeelmisi oleks ka tahtnud ;)
Ja ikkagi meeldis, lihtsalt et nüüd on teine ajakiri Käsitöö :)

Tiina ütles ...

Mulle meeldis ajakiri. Ja need sõrmkindad - eriti see 3 paari komplekt! Tunne oli - et no milleks seda tänast tööpäeva veel vaja on! Õhtuks emotsioon veidi lahtub ja tulevad muud argitegemised ja .. siis ma kohe kinnaste kallale vast ei asu enam. Homikul oleks küll peaaegu et .. Kui minek poleks ukse ees olnud.
Minule uus ajakiri meeldib. Värske. Ja mul hakkas kohe pää tööle. Iseasi kas ka tulemuslikult.

Tiina ütles ...

Ah jaa, see köögisein muidugi ka. Kuna kunagi tuleb meilgi kööki midagi seinale tekitada, sisitundus see ahvatlev idee. Ainult et mu meespool vedas nina viltu. Eksju, toad on lõngu ja kindakirju täis. Nüüd kolib veel kööki ka :D

Terje ütles ...

Mul on sellistest kividest köögisein, aga nii loominguline ei olnud, et kindamustreid, või ükskõik mis mustreid laduda. Panin lihtsalt plaadilised seina ja kõik. Kah väga kena