kolmapäev, 9. september 2009

Lambaid lugedes

tegelikult on ta mul juba teine. esimene läks ühe chrysleri käigukangi soojendama ja sinna ta jäigi. Tal oli heledama põhja peal kihnu troi muster seljas, kui ma õigesti mäletan. Kuigi ma arvan, et see kang on ikka päris soe nüüd juba ka, sobib ta selleks ilmselt väga hästi.

Ma mõtlen ikka, et sellised käpiknukud peaks olema tänapäeva laste käsitöötunni programmis. siin saab õppida kirikinnast, isegi pöidla tegemist õpib, kui tahta,  sõrmede kudumist, kokkuvõtmist, sokikanda ja varvast. Kõik vajalikud elemendid ühes tükis. Isegi õpetust ei ole tegelikult ju vaja. Ma kõrvad siiski heegeldasin. 

Eeskujuks see geniaalne idee siin, aga ikkagi ei raatsinud 5 usd-i kulutada vaid leiutasin ise. See ei ole üldse keeruline ja teatav sarnasus säilis.

4 kommentaari:

Annu ütles ...

armas loomake

Cranberry ütles ...

super idee! käisin eile kaubamajas (vaja ju lasteaiakaaslastele kingitusi sünnipäevaks) ja avastasin käpiknukud ... ühtegi ei ostnud, sest olid liiga eluvõõrad, ent idee sain ometi - ise nikerdada - just selle muinasjutu järgi, mis parasjagu meeldib. LAmmas on lahe ja haakub meie pere lammas Shauni vaimustusega.

Koduhaldjas ütles ...

Lahe loom!!!

KK ütles ...

Armas!