teisipäev, 15. september 2009

Piecfully

Kas olen mina pime või ongi meil siin ube raske leida väikeselillelisi kangaid. Mõnest ei piisa, vaja oleks ju vähemalt 10 sorti ja võimalikult rasnaseid ikka. Ja siis selgub, et austraalias nii hull olukord pole, neid müüakse lausa ribade ja lappidena. Soomes tegelikult ju ka. Ja mujal maailmas. Ma ei usu et nad kõik kollektsionäärid on ja aastaid kogutud lapikesi reastavad. Millegipärast on mul tnnne, et neid kangaid saab kuskilt vabrikust ka korraga osta.

6 kommentaari:

Egater ütles ...

Saab ikka - vaata otsisõnadega fatquarters või jelly rolls
nt
http://www.fatquartershop.com/
http://www.jellyrolls2go.com/

Liina ütles ...

Olles päris mitmete quilting-blogide lugeja on mulle sarnane mõte pähe tulnud. Olen mõelnud, et see võiks olla mõne kohaliku kangapoe juures lisa-äriidee. Ja sinna juurde lihtsad mustrid, et ei peaks ise nuputama ja välja mõtlema alati.

Cranberry ütles ...

mina taban end samalt mõttelt iga suve hakul...kui vaja piigale kleidikesi ja kübaraid teha. Nagu üks mu kursavend ütles oma töös "Eesti kaupmees on loll" ja põhjendas selle ilusasti ära ja kuni ta nii rumal on - jätavad eesti inimesed oma raha interneti poodi või välismaale, kust asja(-d) mõistliku hinnaga kätte saavad.

segasummasuvila ütles ...

Vat ongi meil raske leida ja nii naljakas kui see ka ei tundu, ma kogungi aastaid juba, et miskit kokku saada. Mingil hetkel juhtub Abakhanis jälle miskit sobivat kätte ja siis ma ahnitsen veidi.

Kehva seis on sellel rindel. Väga kehva.

Anonüümne ütles ...

Veel üks sarnane netipood
http://www.sewandquilt.com/

ieska ütles ...

Seda, et paljud lapitükkide poed müüvad jah imelist kraami,ise hoian silma peal ja käinnillimas umbes 4-s, aga siia tsivilisatsioonist hüljatud kohta nende saatmine on röögatu hinnaga, sest kańgas on raske ju :)