neljapäev, 1. oktoober 2009

Värske ja roheline

Oleks võinud see olla ju, aga parasjagu oli tahtmine teha sini-must-valget. Ja meestelõhnaga oli ka kesiselt. Nüüd enam pole, nüüd on valik laienenud ja tänane helesinine agaav meeldib mulle endale kõige rohkem. Millegipoolest meenutab seda hetke, kui RL lahkus kabinetist ja tema lõhn jäi sinna. kauaks. aura vist ka, ilmselt veel midagi, sellist energilist ja säravat. Mitte süda, ei seda mitte.

Aga see seep on sidrunheina lõhnaga sedapuhku, mis on ka väga hea ja karge selline. Ohtra kakaovõi sisaldusega pluss valge savi. Tükid on käsitsi robustselt lõigatud, siluda? ma riskin olla veidrik, aga mingis mõttes on just sellised krobelised ja näritud servaga kangid minu jaoks nagu see "päris". 

Tumeda šokolaadilõhna proovisin tükikesel läbipaistval seebil ära, no ikka lõhnab küll ja pestes veel enamgi. Väga hästi, niimoodi mõrkjalt nagu mulle maitseb.

Uus seebiõhtu sai ka välja kuulutatud 08.oktoobriks

2 kommentaari:

ieska ütles ...

Ma kohe tundsin seda silumata seepi kaedes, et nüüd tuleb küll pessu minna.
Sedaet kas kaubale ka saaks :)))))

Anonüümne ütles ...

Vabalt, kirjuta mulle tee.vee@mail.ee