pühapäev, 13. detsember 2009

Kui meie viljakas käsitööringis oli päevateemaks sõrmkinnas, siis meenus mulle, et kunagi ammu-ammu ostsin ma ju kera hästi mõnusat sokilõnga just tema vallatute triipude pärast, et need sobivad valatuks sõrmkindaks. Võin nimga siinkohal eksida, aga kas pole see mitte Regia, ja Kaffe Fasset color. Veimevakast. Miks sedasorti lõnga ametlikus välismaises kõnepruugis sokilõngaks kutsutakse, ei saa ma tegelikult siiani päris hästi aru. Lõng on ju lõng ja nagunii inimesed koovad sokke ka alpakast või akrüülist, paksusele ja koostisele üldse tähelepanu pööramata. Igastahes on sõrmikud ka lõpuks valmis saanud. (Tegelikult mõlemad, aga ma ei oska kaht kätt korraga pildistada). 

Kera otside selgus, et vardad olid sees ja alguski juba valmis tehtud, ehki tundus nagu tahtnuks ma siiski sokki teha - säär oli nii pikk, nii pikk. aga olgem ausad - kindalgi ei ole pikk vars ülearune. Niisiis läksin sujuvalt üle pöidlakiilule, ehki selle pikkuse juures oleks võinud alustada ka kohe pöidlalavaga. Muide, kas te teadsite, et kiiluga pöidla puhul on täiesti võimalik, et polegi peaaegu vahet, kumb on parema, kumb pahema käe kinnas.

Kommentaare ei ole: