reede, 1. jaanuar 2010

aasta alguseks

Karu-Mammi saatis mulle ühe hingelähedase meemi edasi. Reeglid:
  • 1) too esile oma selle aasta lemmiktöö(d) käsitöövallas ning kirjelda lühidalt, mille poolest on too sulle hingelähedane. Töid võiks olla kuni 2.
  • 2) saada meem edasi paarile käsitööblogijale

1. Kuigi ma praegu täitsa vaatan, et polegi nagu midagi, siis on ikka käsitööd möödunud aastal tehtud küll.Kui blogi ei usu, siis ravelry registrit ikka. Üks neist südamelähedastest on kindlasti see soe jakk Purost. Ta on nii soe, et siin külmadel päevadel pidevalt seljas. Ta on nii mugav ja lisaks veel ilus ka, no need värvid ja triibud. Jah, läheb kandes karvaseks ja topiliseks ka, aga see on pisiasi selle kõige soojuse pärast. Mind ei häiri, sest ega ükski asi pole igaveseks. pealegi - selle võib pärast tüdimist ära vanutada ja teha midagi siis vildist. Pealegi , ma sain seda 2 korda kududa, ühe endale, teise trianglile, aitäh sulle. Ja purole kui sellisele

Teine hingelähedane teema sel aastal on kindlasti olnud haapsalu sall. Isegi üldnimetusena, võib öelda. Sest paar salli pole pildile jõudnud ja teised pole valmiski saanud,ja kaks tükki on venitamata - kõik on pooleli, siis pitsi ja pitsiproove olen teinud ja üks sai ikka pildile ka. Hingelähedus ses mõttes, et seda tööd käes hoides pole vahet kui peenikesed on vardad või kui kaua kudumine aega võtab ( ja võtab muidugi kaua, sest ega seda kudumisaega eriti pole), nauding on nii suur, et ...

Tõtt-öelda on kolmas ja neljas asi ka, mis sel aastal kuidagi väga südamesse läinud. Seep ja siid. neid olen nii teinud kui õpetanud ja kui siidist saab veel kuidagi üle ja ümber, siis seebist vist enam mitte. Aga edasi: palun tagasihoidlik näpuharjutaja Marta ja särav ja sädelev Lucy

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hääd uut ja mõnusat käsitööd täis aastat sullegi, kallis Vardamoor :)
Ehk leiame oma ülikiire elutempo juures mõne lauba hommiku, kus saaks koos kohvitama minna? Elame nii lähestikku aga mitte ei jõua trehvata :) Pealegi, mul oleks sulle üks tellimustöö. See kohvipurune kehakoorija, mida sa siin blogis ka kirjeldasid. Ma selliste.. mitte lõngaste ja niidiste käsitöödega praegu algust ei teeks. Telliks parem sinult, sa proffim ja puha...

jupi

Terje ütles ...

:) ei pole võimatu, aga kas just laupäevahommik? pigem keskpäev või pärastlõuna, täna homikul esimene kelgutamine juba tehtud

triangel ütles ...

Oh,mina eputan selle kampsuniga igal pool ja löön laineid. Nii et suured tänud sulle!