kolmapäev, 6. jaanuar 2010

sukkis

Eile läksin sukaga käsitööringi. aga ringi ei olnudki. vaheaeg oli. ja siis kutsus ringijuht mind individuaalsesse ringi. Mis oli väga mõnus. Nii palju ideid kui eile õhtul tema lõnga, vardaid ja ajakirju vaadates, polegi ammu õhus lennanud. Ei, need olid vilja ideed, mitte minu omad. äkki ma olin väikeseks inspiratsiooniks ja salvestajaks lihtsalt. Ja rowan 46 on mul ka nüüd hirmasti vaja muidugi. nende rooside ja selle rätiku pärast. Ja kuidagi hirmus kahju on, et kunagised blogiringid enam normaalselt ei tööta, vähemalt minu arvutis mitte.

sukk on smyrna platinum. Ehki ma kaalusin ka Midara Roma kasutamist, ikkagi 100% villa ja sama paksusega ka ning mõnusalt pehme, aga too tokk oli siin juba pooleli ja nii ta läks. Ilselt saab Romast siis mõnusaid kindaid teha, 25 silmust vardal või midagi sellist. Vardad nr 2 ja esimene on praegu vast põlviku kasvu

3 kommentaari:

Annu ütles ...

nägin sind telekas :)
nii armas, kodune olemine.

Anonüümne ütles ...

Ähh, kuskohas?

Annu ütles ...

eile. seebitegu. mõnusalt suur köök paistis olema.