kolmapäev, 10. märts 2010

Sokijukud

need ei ole väga värskelt valmis saanud sokid,, pigem oli sobiv hetk pildistamiseks. Tulid pesust ja sain kasutada väikesi abimehi - sokid sirgeks. Lõngaks on Novita Lilleaas, selline klassikaline polüamiidiga sokilõng, kohe peale masinast välja tulemist praktiliselt kuivad ka. Nendele sokkidele kudusin esimest korda ühe teistmoodi kanna. Sel vist oli mingi nimi küll, aga vat ei mäleta. Igastahes ei ole needd nn lühendatud read, aga kand on lühem ja kiirema kallakuga küll kui tavaline. Kuna mulle meeldivad sellised sokid, millel kannalakk ei ole liiga pikk (sest siis õnnestub mul nad pärast tavaliselt hästi laiaks kududa ja on jalas lohmakad), siis istuvad hästi jalas küll. Ja peale selle on need isendid varbast alustatud. Alguses oli jälle mõte pikad sukad kududa, et vaataks, palju ühest tokist saab. Aga ilmad olid külmad ja sokid tahtsid vägisi jalga. Samas pole ju välistatud, et mingil hetkel ma neid edasi koon, võimalus on ju täiesti olemas. Ja need triibud on ka väga armsa värvilahendusega. Sokijukud on Eestimaised, Karksist pärit. Hästi ilusad ja armsad, siledad. Välismaiste sokikudujate käes olen neid ikka imetlenud, nüüd siis endal kah midagi sellist. armas ja täiesti ebavajalik vidin, aga nii mõnus käes hoida.

1 kommentaar:

Kayl ütles ...

Ehee, mul on ka samasugused sokijukud olemas ;) Superilusad ja kvaliteetsed !