esmaspäev, 12. aprill 2010

lillakasroheline

Minu värsket saavutust tikkimisvallas saab lugeda ideepangast Kuna ema ütles, et tema mulle enam ei tiki, kuna ma suur tüdruk ja oskavat juba ise ka, siis jah, läks lahti. Ühevärvilistest tikanditest meeldib mulle kõige rohkem muidugi see Inese seljas olev kleit, aga ma tahtsin ühe õhtuga valmis saada ja ei võtnud liiga palju ette.

3 kommentaari:

Annu ütles ...

ma paar päeva tagasi mõtlesin, et peaks tikkima õppima. mu poisist on jäänud tumedaid t-särke, mida peaks enne printsessile selga panemist kuidagi kaunistama. aga võibolla ma hoopis heegeldan midagi. kõik peavad nagunii teda alati poisiks:(

Annu ütles ...

mul täna jututuju:)
1: link ei vii kuhugi
2: ma olen välja mõelnud terve nimekirja lõngadest, mida mul hädasti vaja on, aga õmblejanna ei kutsu mind linna (eelmine kord, kui kutsus oli mul laps kaasas).

Terje ütles ...

1. Parandasin lingi
2. tule ometigi laupäeval :), meil on uksed täits lahti kl 11 alates