neljapäev, 1. aprill 2010

Valge daam

Selle sallli algus on tegelikult eelmise aasta augustis, totaalset ebaõnnestunud sallikudumisvõistlusel, kus ma ju tegelikult ei tahtnudki osaleda. Igastahes oli too muster nö võistlusmustriks ja ma andsin endale lubaduse ta siiski kunagi ära kududa. Nüüd on see siis tehtud ja rätik vormistatud. Pitsi meeldib kududa endiselt. Mingi masin ma muidugi ei ole ja niipea uut loota pole. Kui just üks ammukootu juhuslikult ära venitatud ei saa.
Eks näis, ks selle aasta august ka Haapsallu kutsub, aga siin on lugeda hoopis ambitsioonikast ja paljutõotavast ettevõtmisest. Ma ise loodan, et haapsalu salli populaarsus maailmas on natukene ka mu enda teene, näiteks läbi esimeste eksemlaride raamatumüügi. Sest ravelrys on see ikka endiselt populaarne ja järjest enam on ka usas näiteks kohti, kus teos müügis on. Loodetavasti ei kahjatse need välismaalased, kes meilt eesti keelse ostsid, teadmata, et seda ka ingliskeelde pannakse. Ega see alguses plaanis ei olnud ka ju, kes see siis teadis, eksole. Aga varsti-varsti tulevad uued eestikeelsed ka, neile kes alles nüüd avastavad, et oleks ikka vaja.
Aga lihavõttenädalavahetus peaks hoopis pshale, munadevärvimisele ja muule seesugusele kuuluma. ja pealegi sel nädalavahetusel tahaks hoopis teha kreemi jaanalinnurasva ja avokaadoõliga. Sellise tervendava.

3 kommentaari:

Kaili ütles ...

Ilus sall :))

See jaanalinnurasva salv on põnev teema. Kas tahke rasva võib pm ka vedela õliga asendada ?

triangel ütles ...

oh, see sall on ikka imeilus!

Terje ütles ...

Oh aitäh
kreemi tegemisel on igasuguseid võimalusi, aga mõned põhitõed.
Kas sul on jaanalinnurasv vedel? see lähebki soojemas vedelaks, ma tahan teda kakaovõiga kombineerida - see jälle on selline tahke asi
või mõtled emuõli, mis tahkeks ei lähegi?