neljapäev, 17. juuni 2010

Litreid ka kamaluga peale puistatud


hea Ele jagas minu kontakti kui kiire tikkija oma. Või midagi veel paremat, ma täpselt ka ei tea ju, aga aitäh. Ja nii ma siis tkkisin kiiresti-kiiresti. Algul oli aega küll, aga pärast selgus, et ikka nii palju ei ole. Kiirustamine aga teadagi...tundus, et kõik läks untsu. Toorsiid kraapis niiti ja metallikniit kraapis siidi. Kõige viisakamalt käitus hoopis masinaga õmblemiseks mõeldud läikega niit, aga mitte see, mida DMC tikkimiseks müüb. Õnneks oli kamaluga messingivärvi litreid võimalik peale puistata.

 Tulevalgel ei saa tikkida, kui niidid on peaaegu ühte värvi. On küll numbrid peal, aga ühel hetkel ei usalda enam sedagi. Õnneks suvel on ju pikalt valge ka. Kleidile sai passe ja selja peale kaelusesse seda käistealast motiivi, oluliselt mugandatuna ja muudetuna muidugi, ikka nii kuidas endale rohkem meeldis. Väike sarnasus säilis, ja eks ole ju kõik tikitud rõivad kohe selle rahvarõiva hõnguga.

Tikkimisetahtmine jäi nõela sisse alles. Ja õmblemise. Seelikule uut peitlukku saab aga panna ainult Ingridi abiga. Tema aga seal Nõelakojas pakkus toredaid rätitoorikuid. Overlokitatud äärega ja puha. Nüüd mul on natuke tikkimise alusmaterjali lisaks Kai käest saadud villasele kohe rohkem. Värviga saaks neid rätikuid muidugi ka õilistada, aga ma proovisin kõigepealt nõelaga. Ometi on mul midagi maal pähe siduda, kuigi ma nii ilusasti ikka ei oska nagu ette nähtud.

1 kommentaar:

KK ütles ...

Nii ilus! Mulle just see tonaalsus meeldib, selline peaaegu märkamatu luksus.