pühapäev, 4. juuli 2010

Ma ei tea, küll kuida steised inimesed hakkama saavd, aga mina pean käima iga natukese aja tagant end toas jahutamas.

4 kommentaari:

Muhv ütles ...

Ma olengi olude sunnil kogu aeg toas, mul pole lihtsalt õuepealset. Ma valiks iga kell selle variandi, et käiks toas jahutamas, kui vaid oleks, kus vahepeal end küpsetada. Eriti Sinu mõnusaid pilte vaadates, kena kodu paistab. Kutsa on end eriti hästi sisse seadnud :)

segasummasuvila ütles ...

Mina ka jahutan end, kas siis õues või toas. Õue pääl on ka paar paika, kus saab päevase päiksega hingata. Aga toast saab ka ikka varju otsitud.
Ei ole minu masti ilm.

KK ütles ...

Mul on toas palavam kui õues. Kolm õhtut oleme ema juures olnud, seal on külm eestiaegne kamber, põhjapoolne ja suvel kütteta. Seal ainult kannatab olla, mujal ei jaksa. Koertel on nii palav ja õues ma suutsin olla vist maksimum 30min, et pisut jumet saada näkku. Siis olin laip ja kimasin tuppa.
Ma väga ka ei fänna, praegu ei saa randa ka ja toas on ikka väga vastik.

Terje ütles ...

Jahutamiseks pean ma muidugi maal olema, palkmaja on ikka geniaalne leiutis. Ja ega suvel ei küta ju nagunii mitte ühtegi asja. linnas on variandiks veeprotseduurid. Peale dušši all käimist on mõneks ajaks teine tunne.
Koer on meil õnneks soojalembene, karva tal ju ka pole.Enamasti eesitab ikka päikese käes, aga vahel vist kuumeneb üle. Linnas sätib ennast ka alati päikeselaiku magama.