reede, 24. september 2010

Tänane lihtne kodujuustusai

Helen pakkus tööl sünnipäeva tähistamiseks imelisi juustumuhvineid. Tahtsin ka, ta juust oli nii mõnusateks aukudeks saia sisse sulanud ja paprika seal sees oli veel eriti mõnus ja mahlane. Punane
Ehk siis inspireeris. Poest oli vaja tuua vaid muna ning muhvinivorme ja siis oleks saanud tegema hakata.
Kahjuks läksin säästumarketisse ja sealt ei leidnud ma muhvinivorme. Peaaegu oleks jäänudki tegemata.
aga mõte tuli, et mul on ju kandiline mingi-vorm, täpselt paras mingi saialise tegemiseks, muidu ma olen selles ikka kana moorinud.

Mingi juustumuhvini retsepti leidsin ka, Toidutarest. Ega ma eriti ei otsinud ju ka, tegelikult vist tahtsin kohe omamoodi teha, aga ega päris ei tihka, selline algaja nagu ma olen. Muhvineid olen ma pealegi ainult Vilma abiga teinud.
Ja tegelikult tuli ikka kõik hoopis teisiti välja.
Esiteks selgus, et ka jahuga on kehvasti. Muidugi, ma olin ju poole sellest juba seenepiruka muretaigna põhjaks pannud.
Ehk siis sai taignaks hoopis 4 dl nisujahu ja 2 dl rukkijahu. Siis 2 tl küpsetuspulbrit ja 1 tl cayenne piprapulbrit ning 0,5 tl soola.
Riivjuustu asemel panin hoopis 250 g kodujuustu,  suitsusingi ning paprika olin ka unustanud osta. Need teginuks kindlasti kõik veel paremaks, aga selles pirukas neid ei ole. Kui ei teaks, ei oskaks tahtagi.
Lõpuks veel 2 muna ja 2 dl piima. Õli unustasin ka lisada.
Küpsetasin 200 kraadi juures ca 1 tund.

Täitsa mõnus hommikusai tuli. Selles mõttes, et homme kohvikõrvaseks. Aga need paprika ja päris juustuga tuleb ka ikka ära proovida. Kohe kui ma muhvinivorme leian ja paprikat ning suitsusinki suudan meeles pidada poes.

Kommentaare ei ole: