pühapäev, 19. september 2010

Teistmoodi, värviliselt

aafrika lill
Teeme teistmoodi kollaazis lihtsalt oli üks imekaunis tekk. Voodikate vms. Aafrika lill. African flower. Ma kohe ei saanud teistmoodi, kui pidin otsima, kust ja kuidas. Väga palju ei pidanudki, leidsin flickrist suhteliselt suure ja selge pildi.
Vana heegeldaja ju skeemi ei vaja, saab ka pildi järgi. Küllap kuskil on skeem ka, näe pildiline õpetus siin, sest see on ravelry andmetel ikka ajakirjas ilmunud ja puha. Ja siin kommentaaris kirjutab autor jutulise õpetuse ka: flickr. Küll nüüd sai palju linke.

 Põhiline on ikkagi värvid. Tekis on neid ilmselt miljon. Või siis võibki kõik teha valitud värvidega - 4 värvi ja seda viimast hästi palju. Mind muidug paelub mõte, jääkide ära kasutamisest. Eks ma võtsin ka esimesed ettejuhtuvad, õnneks neid kodus ikka juhtub ette. Nüüd võib-olla isegi juhtub, et nad kõik saavad pikkamööda aafrika lilledeks. sest need lihtsalt on nii armsad.

Praegu siis puuvillased. Ma veel ei tea, kas suudan ennast mobiliseerida nii palju, et terve kate tekiks või piirdun vaid kotiga. Teeme teistmoodi klubi plaanib teha suurrätid heategevuseks, puuvillane ilmselt jääb rätiks raske, aga katteks paras. Nõks on muidugi selles, et siin peaksid ikka lilled kõik ühe skeemi järgi olema. Või vähemalt samasuured kuusnurgad. Muidugi, kui liiga kirevaks läheb, võib teha ühevärvilisi või triibulisi kuusnurki ju ka. nagu need ammused peedilõigud. Värvid aga erinevad ja palju. see sobiks mulle. (oh, mis ilusad kotid selles grupis on, võtsin kohe natuke aega vaatamiseks)

 Näedsa, ikka ei saa niimoodi, et kõik poolikud valmis ja siis uue asja kallale. Vaheldust on ikka vaja ja mite vähe. Sellepärast mul need tegemised kõik nii palju aega võtavadki. Naudin protsessi.

7 kommentaari:

jupi ütles ...

Kallis Vardamoor!

Oled oodatud kohvile ja koogile. Olen nõus tarnima neid ka sinu poolt ette antud aadressile :) Teeme ühe aafrika lille koos! Ma nimelt pole kahjuks "vana heegeldaja" ja pildi järgi valmis teha ei oska :( Aga samas on see super hea lahendus mu kotitäiele lõngajääkidele mis on tekkinud revontulidest jmt-sest :)

jupi

acerolakuts ütles ...

oi kui ilus. ma tahan ka :) kle, kas see teisel real on nagu nupp kahest sambast või on need ikka eraldi?

Anonüümne ütles ...

Ikka eraldi on need sambad seal, a teoreetiliselt võib ju nupu ka teha, siis on kohe nagu uus muster ja originaaldisain :)
jupi, millal? helistame

Maasikmari/Kadri ütles ...

selles blogis pilt + seletused pildil peal, tundub üsna hea selgitus olevat http://heidibearscreative.blogspot.com/2010/05/african-flower-hexagon-crochet-tutorial.html

acerolakuts ütles ...

Kadri, aitäh selle lingi eest, seal on ikka vägagi puust ja erepunaseks ette tehtud see muster :)

Terje ütles ...

jaa, see on täiuslik. Ja mina pidin niimoodi ise oma pead vaevama. Või noh, mis vaev see nüüd, ikka puhas rõõm.
Jupi, nüüd pääsed sinagi ilma saiakesteta

Maasikmari/Kadri ütles ...

ega ma ka puhtjuhuslikult sattusin sinna kuidagi selle flickri linkide kaudu :)