pühapäev, 17. oktoober 2010

pedak roheline, kask kuldkollane


Vaat tänane turulkäik lõppes hoopis sellise korviga. Kalle korvid olid Nõmme turul. Nagu vikerkaar keset sombust sügistaevast. Ei, eriti palju ei sobranudki, kohe hakkas õige asi näppu. Ja oli kohe nagu õiges kohas. hea panna porgandeid ja sibulat ja krehvtist eestimaist küüslauku. Nüüd muidugi sobrasin kodukal ka pikemalt (sealt ka pilt), tundub, et olen sel aastal vist vähe laatadel käinud. Tegelikult, ega polegi ju jah, Pärnus Hansapäevadel, aga seal silma ju ei hakanud. Täna aga, ehki me läksime mulle karvast mütsi tooma, olid selle asemel hoopis korvid. Hästi lahedad. Ma panen sinna sisse nüüd muidugi natuke lõnga hoopis kuni järgmise turupäevani, sest sellele on ka kodu vaja.

 Kased olid keset männimetsa kuldkollased. Sellised, mida tahaks osata maalida. Päris kollane ja päris roheline, üks teisest läbi virvendamas. Järgmisel nädalal on need lehed maha langenud ja keerlevad tuules. On kirju sügissalli aeg. Mähkuks sellesse ja kõnniks läbi lehekuhjade, sahistaks. Toidaks oravaid peost ja rulliks ennast mäeseljakust otse alla. Pärast pühiks okkaid ja lehepuru juustest ja naerataks õnnelikult.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

tegin täna avastuse, et Ravelry ei näita sinu uusi projekte või uusi blogisissekandeid.
Annu

Terje ütles ...

OH, sellest ei ole midagi

Koduhaldjas ütles ...

mina olen paaril laadal käinud ning leidsin laastukorvidest eksklusiivsemad- kasetohust tooted tohuvapohu.ee

triibik ütles ...

Aitäh Kalle lingi eest, kaifisin neid imeilusaid ja leidlikke asju. Superdisain kohati, vahva!