laupäev, 16. oktoober 2010

Taaskasutusruudud


Abikaasa päevasärkidest, minu suvekleidist ja muidugi voodipesust. Punased südamed olid jõulukardin. Kunagi. Hea, et olid, nüüd on, mida lapitekiks teha. Maasikatega kangas on uus, aga päevasärgid on väga tänuväärne tooraineallikas.

3 kommentaari:

acerolakuts ütles ...

mulle kangastus punaste südametega meeste päevasärk siinkohal :D tegelikult ma enda lapitekki alustasin just tänu ühele päevasärgile, mis oli oma aja ära elanud. ja olen siinkohal väga nõus, et tänuväärne materjal.

Koduhaldjas ütles ...

ohoo!! rõõm näha õmblustöid- nõel näppu!

Terje ütles ...

päevasärgid on meil enamasti need hallid ja beezid ja helesinised, hea tasakaalustavaks värvilaiguks panna.
Teppimiseni pole ma veel jõudnud. Niisamagi on väga hea. Nagu tekii külge õmmeldud tekikott, alumine pool sai ka linariidest - roheliste südametega