pühapäev, 19. detsember 2010

Sünnib kinnas

Mingis meeltesegaduse hoos lugesin palmikusilmuseid valesti ja nii tekkis nihkes palmik. Esimesel vardal oli alati 6 silmust, teisele jäi keerukohas alati 8, mitte võrdselt. Kogu kinnas on üks katsetus, nimelt tahtsn teada, kuidas see nihe avaldub erinevate vahemikega palmikut keerates. Suurem hulga vaheridade juures kaob efekt ära, 6 vaherea puhul oli veel märgata.


Lõng: Drops Delight, mis on mulle nr 2,5 vardaga üksikult kudumiseks ikka liiga peenike, mustriliseks oleks  hea. Värv meeldis. Korrutamata pehme lõng, ilmselt ära vanutades saab soojad väikelapse kindad neist. Palmik vast kannatab, aga eks näe, vanuma peaks hästi, masinpesu ma ei usu, et talub.

3 kommentaari:

Egater ütles ...

Mul tegi üks 7 klassi piiga oma vesti palmikus vea - tulemus eiolnud pärisselline,nagu ta arvas, aga minu meelest sai huvitav.Koos otsustasime, et ta harutama ei hakka.Aga ema...ema arvas, et on pahasti ja peaks uuesti tegema :) Pidin peaaegu kirjaliku tõendi kirjutama, et mulle meeldib ja õpetaja pärast harutama ei pea - ema vist kartis minu arvamust :)

Terje ütles ...

jaah, sa ei kujuta ettegi kuidas lapsevanemad õpetajaid kardavad:)
meil aga õpetaja lapsel ei lubanud teha ühte kinnast sinist ja teist punast, tänu sellele valmis päris kantav kindapaar tal. Kusjuures mida edasi, seda tihedamalt kuduma hakkas, esimese harutasime pärast hoopis üles, sest oli ca 2 korda lotakam kui teise kinda lõpp.

Anna ütles ...

Mõnikord ei ole viga sugugi viga, vaid hoopis midagi uut ja põnevat! Nüüd võib juba teadlikult seda trikki kasutada.