laupäev, 12. veebruar 2011

Täitsa värske

Äraütlemata armas seekordne ajakiri. See ideede rohkus, mis kokku on saanud, paneb ahhetama. Ja mõtlema hirmuga, et kas seda head jätkub ka järgmistesse. No küllap jätkub, ideedele tuleb toitu anda ja küll nad kasvavad.

Hästi väga armsad kampunid on seekord, sellised lihtsad, minimalistlikud ja ultranaiselikud, väga heade koemustritega. Ei mingit sigri-migri vaid põhimõttel less is more. No ja see tulpidega vest muidugi ka ei lase lahti vaid kummitab peas. Ja kohe alguses on väikeste tüdrukute kleidid, sellised, et oi-oi-oi. Samas, mu pilku püüdsid oluliselt rohkemgi veel modellidel kudumite all seljas olnud riided, see punasetäpiline siidipluus ja siis see rätimustriga kleit. Kuna ma poodide pakutavaga eriti kursis ei ole, siis vaatasin imetlusega, kui kenad asjad.

Põllevõistlus tuleb ka ära märkida. Ingridi aplitseeritud põlled olid kui värske tuulehoog teiste seas. Ehki ka klassikalised valged ja pitsidega oleks minu isiklikku eriauhinda väärt.

Ka minu vardad on seekord töös olnud, Epp Hõraku kampsunitega küll väga ei võistle, aga mulle meeldis neid asju kududa. Ses mõttes, et õpetuse järgi ma ju ei oska, ikka kipub ülekäte minema, aga kellegi visiooni järgi on seda hea teha. Iseasi, kas visioonid pärast kokku lähevad ja tulemus ka kellelgi meeldib, aga hea on välja mõelda, kuidas mõni asi peaks kujunema. Näiteks pildi järgi. See kerge visand, mis tol ammusel suveajal tänavaäärsel kohvikulaual punase keebi tõukeks sai, tähendab mingis mõttes ka seda, et mulle meeldib jalgratast leiutada ja pisut karbist väljapoole vaadata. Ja kui ma enne pole mohääri eriti armastanud, siis selgub, et mohääril ja mohääril on ikka vahe. See siidisegune variant on ikka parim...

Ja suvel ma teen ka endale lilleriiuli ja riidenagi.
Ja üldse olen ma nii inspireeritud, et ei tea kust otsast oma nimekirjale läheneda. Pikk nimekiri on ju.
Kärjemustrilises patentkoes müts, kirjumustriline müts, valge patentkoes ja palmikutega kampsun - 1 varrukas veel teha, palmikutega kampsun, veel mõned käpikloomad, nupulõngast "midagi", pitssall, kindad imelise südamemustriga, aafrika lilledest kott ja tekk, Debbie Blissi kohvikannusoojendaja, rannakott ja beebipapud, mohäärkleit, lapitekk, suvekleit, nunovildist sall, heegeldatud kassike (ainult kokku õmmelda vaja), diivanipadja kate, pitsmustrite proovilappidest sall, kahepoolse koega müts või sall või kampsun, kahevärviline patentkude selgeks õppida, nõelatud kinnas või "miski", kasutada kuidagi ära heegeldatud mütside lasu, õmmelda valmis heegeldatud ja tikitud kott.
 Ja tegelikult tahaks teha hoopis midagi muud.

3 kommentaari:

ieska ütles ...

nüüd peab küll järgi minema :S

Koduhaldjas ütles ...

ni kenasti öeldud põllede kohta. tänan!
huvitavatest lisanditest jäid mulle seekord silma jalanõud. huvitav kas need olid ka saanud ajakirja tarbeks lisakaunistused külge?
ingrid

Heli ütles ...

Sain eile lõpuks näha ajakirja ja hall kaelusega top on minu lemmikmudel. Imeilus! (muidugi, ma olen mohäärisõltlane, tunnistan ausalt)