laupäev, 9. aprill 2011

Punase sinine

IMG_0200 Eksole, sel ajal, kui mina kududsin endale kiiresti-kiiresti punase mantli juurde helesinist kaelust, et mitte liiga kevadeks kätte ei läheks, on Rowani disaineridajakirjas nr 49 ilmutanud mu järgmise tahtmise. Tõsi küll, ma arvasin, et tahtsin seda teha enne Rowani nägemist, sest miks ma muidu selle Sofia-mutriga proovilappi siin üksõhtu punusin. Tjah, haapsalu salli raamatus olid nupud ka sel mustril, siin pildil neid ei paista või ei olegi. Ja varrukaid ma tahtsin ka teha teistsuguseid siiski. Kaelussall on Debbie Blissi raamatust Kuduja aasta /Knitters Year. Nii ilus nimi. Capeki "Aedniku aasta" tuleb kohe meelde ja sestap istutasingi oma väikesed rõdutomatitaimed väheke suurematesse jogurtitopsidesse ringi. Lõng on jube pehme ja karvane Fonty angora, mida millalgi hästi odava raha eest kokku sai ahnitsetud. Salliks sobib, kui ta ainult nii palju karva ei ajaks. Nööp on tammepuust. Loomekombinaadist ostsin.

Kommentaare ei ole: