esmaspäev, 6. juuni 2011

Icarus


Seda rätti hakkasin ma Raverly andmetel kuduma juba aastal 2006. Kui muster ajakirjas Interweave knits ilmus. Kuna ta oli ikka kohutavalt igav kudumine ja üldse edasi ei läinud, vardad ka na peenikesed, 2 mm, siis pidi valmimine ootama kuni selle aastani. Vahepeal harutasin poolest üles, sest olin seitsme silmuse asemel pikiridasid kuue silmusega kudunud. Nagu seal mingit vahet oleks.

Lõng muidugi on hea, üks parimaid. Wetterof, Silvia, mille kord Signe käest vahetuskaubana sain. Aga kera osutus väikeseks ja enne otsustavat lõppu jäi ka äärepits seisma, sest sinna ikka mingit muud lõnga juurde panna olnuks patt. Ja puudu jäi muidugi vaid natuke, nii viimase sabasule otsast. Ma juba kaalutlesin üles harutamist ja räti suuruse vähendamist. Aga ootamatult tuli teade, et Signel on seda lõnga kodus veel. Enne oli lahke inimene minu palvel juba Helsingiski lõngapoes käinud, või vähemalt Helsingis mõttega seda sealt leida. Muidugi ei leidnud. Siis oli küll kahjumeel, sest no nii suure kadalipu läbinud kudum võiks ju ikkagi ükskord valmis saada.  Korra ma ju olin juba harutanud.
Lõpuks sai rätt ikka piisvalt pika siruulatuse, et väärida oma nime. Nüüd on lõnga muidugi natuke üle, peaaegu ühe vähema või rohkemate aukudega salli jagu. Pildistas jällegi Helen.

1 kommentaar:

KK ütles ...

Imeilus!