reede, 17. juuni 2011

läks nädal mööda

Sellel pildil on näha see armas lilletekk, mille peal ma Kooskudumisepäeval istusin. Ta on praegu veel väike ja kasvab pidevalt õhtuti natuke suuremaks. Imeliselt lummavad lilled on. Lugedes Krentu vaimsutust aafrika lilledest tuligi meelde, et ilusat pilti sin blogis neist ju veel polegi. Praegu see veel kasvab natuke pidevalt suuremaks. Unistustes on tegemist ilusa piknikutekiga. Sorisin Raverlys ka, siin on nö lille alguse kohta huvitavat lugemist ja miljoneid valmis lilli, üks ilusam kui teine. Ja siin samuti, ehki tiba vähem küll. Kui värvikombinatsioone vaadata, siis on väga palju väga erinevaid lahendusi. Siiani meeldib mulle mu enda türkiis roosa ja rohelisega väga, aga ka pruuni-punasega lilled on valmissaanud kotina väga šefid, sest osa on rohkem pruunid. Päris kirjuid, et iga ring on ise värvi, ma polegi teinud ja see nagu läheks liiga kirjuks kätte ka. Aga valge taustaga , nii et iga lill on ise värvi, see mulle väga meeldib. Proovisin tumedaga ka, aga kuidagi sünge tundus. Need pildid tegi Kaisukas. Kaelakee tegi tütar, mulle väga meeldib.

Kommentaare ei ole: