reede, 3. juuni 2011

kingituseks alati

Kudusin selle salli ülemullu sünnipäevakingituseks. Tol suvel sattusime juhuslikult Haapsalus sallimuuseumisse ja juurdlesime, milline on kõige ilusam sallimuster. Ja õnneks jäi mulle meelde ka, et garbo muster. Slles on midagi kolmekümnendatest ja vist natuke on selles rohkem suursugusust. Aga kuna tollal ei olnud sda mustrit müügil ei ühes ega teises äris ja rohkem kohti neid polnud ka, siis ost jäi ära. Paari teistsuguse mustriga salli sai isegi õlgadele proovitud, aga no ei olnud need õiged. Ehki eks oleks suht odavalt kätte saanud ju küll.
Ja siis järgmisel korral oli linnas sallipäev ja letid sallidest lookas. Isegi üks Garbo mustriga oli. Aga mina olin rahatu. Ja tegelikult muidugi tulnuks see mul endal kududa. Aga ma jälle ei raatsi oma kätetööd nii odavalt ära anda, sestap oli meil soovijaga suht raske ühist hinda leida. 
Aga kingituseks alati. Väheke jämedam lõng kui tavaliselt ja saigi sünnipäevaks valmis. 

Muster: Greta Garbo Lõng:Smyrna Platinum vardad nr 3

Nüüd sattus hea võimalus see suur ilu ka pildile panna.
Pildistas: Helen Vaher

Kommentaare ei ole: