kolmapäev, 17. august 2011

Aegna

2008. aasta oktoobris ilmus trükist Robert Nermani raamat “Aegna”. Ligi kaheaastase töö tulemusena valmis 311-leheküljeline sisutihe trükis. Sel aastal sain ma selle sünnipäevakingiks. Ikkagi on lõpuks jõudnud inimeste teadvusesse minu seesuguste raamatute huvi. 
Hea raamat oli, esimene pool täis sõjaajalugu, Tallinna kaitsmist ja muud. ashju, mida tavaliselt ei tea või tead kobamisi ja aimamisi. Tükike siit, teine sealt.  Sain muuhulgas teada, et vist enamik kahureid, mis mööda linna laiali - raamatukogu ees ja ohvitseride kasiino ees, need on tegelikult  pärit Aegnalt. Ja veel palju huvitavat, sest minu isiklik side selle saarega ju päris puudub. aga käikse seal tänapäevaögi ju suht tihedalt.
Nüüd vaatasin, et tuleks soetada ka Lilleküla ajalugu, värske ja ilus trükis oli riiulisse ilmunud. Ma lähen vist homme raamatupoodi.

4 kommentaari:

KK ütles ...

Nermani raamatud o kõik faktitihedad ja põhjalikult huvitavad.

Terje ütles ...

On jah, võiks isegi öelda, et ma lausa kogun ju neid. aegna raamat aga on teistsuguses formaadis ja kujunduses kui ülejäänud. nagu oleks autsaider. Aaga sisu on sama hea kui ülejäänutel.

pamod negi ütles ...

Great blog really enjoyed reading it. Have bookmarked you and will check back regular. Please feel free to take a look at my blog...
Cheap Flighs to Nairobi
Flights to Nairobi
Nairobi Flights

pamod negi ütles ...

Great blog really enjoyed reading it. Have bookmarked you and will check back regular. Please feel free to take a look at my blog...
Cheap Flighs to Nairobi
Flights to Nairobi
Nairobi Flights