neljapäev, 25. august 2011

lilled kotis


Heegeldatud lillekesed peavad ometi millekski saama ka, peale selle, et nad on pidevalt kena lauakaunistus.
 Siin ma alustasin ühte sorti lilledega ja lõpetasin muidugi sellega, et ikka on erinevad kõik. Mingit soliidses värvigammas rahulikku kotti ei tulnud. Ma algul mõtlesin sellist klassikalist, isegi klapiga ja nagu väärikat eakohast kotti. Aga ei tulnud kuidagi. Peale otsust, et tuleb siiski seesama, selgus, et ma olen ikka endiselt koba selles va voodri õmblemises. Ingrid aitas, ja tegi isegi trukiga taskud sisse, ilusatest pikkadest ja täpselt parasjagu üle õla käivatest rihmadest rääkimata. Ma ei peagi ju päris kõike ise oskama?

3 kommentaari:

triangel ütles ...

Väga ilus kott!

Phillies Jerseys ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
pamod negi ütles ...

Great blog really enjoyed reading it. Have bookmarked you and will check back regular. Please feel free to take a look at my blog...
cheap flights to Dalian
Flights to Dalian
DalianFlights