teisipäev, 31. jaanuar 2012

tegelikult koon jälle salli

Esimene pilt oli armas ja huvitav ja intrigeeriv, sestap hakaksin salaja kuduma IT foorumi kooskudumist: Sallimüsteerium.  Seal on osalejad omad pildid ka üles pannud ning Ravelrys on ka näha, et usinasti kootakse.

Eile avaldus teine vihje. See polnud päris see, mida ootasin, aga tehnoloogiliselt huvitav siiski.  Põikipidi külge kootud riba, nagu ma hallile peleriinile palmiku vahele kudusin. See salli oma on muidugi armsate pitsiliste lillekestega. Ma pole veel alustanud.
Lõngaks võtsin valge siidi-mohääri (Pronksi lõngapoest) mis jäi järele ajakirjale mohäärkleiti kududes. Ja nüüd peale teise vihje ilmumist olen ma enam kui veendunud, et ühevärviline lõng oli ainuke võimalik lahendus. Triibukad muudavad oma värvi suvalisel kohal ja üksikutel nähtutest on see mulle meeldinud.

Aga kudumise hetki pole palju. Eks sel nädalal see tunnike kuskil kindlasti leidub, aga enne tuleb kindad ära lõpetada. Piparkoogikindad, nagu poiss ütles. sest et on valge-pruuniga nagu sarnane või mis? Pöidlad on veel jäänud nüüd.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Oo...ma koon ka seda salli:)...tumesinisest üleminekuga lõngast...eks näeb kuidas need värvid jäävad siis:P
terv. Ruth

Terje ütles ...

Variant on vahepeal natuke triipe ise korrigeerida, mõtlesin ka sellel, aga ei. Üllatusmoment on liiga suur, ei tea ju, missugused lõigud järgmistest vihjetest kooruvad

jupi ütles ...

ma vaatasin ka seda müsteeriumi suure kadedusega. väga tahaks proovida aga muster tundus NIIII keeruline ja lõnga nagu polekski...

Terje ütles ...

Kuule, mul on seda peenemat sorti lõnga ülearugi, küllap jätkuks sullegi ja muster ei ole ka üldse keeruline

jupi ütles ...

Selge, otsustatud! Homme tund aega kiirkõndi metsas, vardad kotiga selgas ja kumma juurde me siis peale seda kuduma läheme, mo või so poole? :)