pühapäev, 12. veebruar 2012

kleit või pluus

Suure lapse seljas nagu pluus, tegelikult pigem väikese tüdruku kleit, aga siis kui seda vaja oli, polnud ta veel valmis ja oli pigem näide untsuminekust. Tahtsin hoopis ära vanutada ja nunovildiks muuta. Imeilus oleks tulnud. Aga suvises Viinistu vildilaagris, kus ta mul kaasa oli, kui praak ja toormaterjal, tuli see mõte kui pühaduseteotus välja. Et nii peen pits ja nüüd sedaviisi. Jäi seisma, natukese aja pärast harutasin untsu läinud ülaosa üles ning kudusin uue, lihtsa. Pits teatavasti venib, aga käeaugud on üle heegeldatud, sestap ikkagi pigem väikese tüdruku kleit,  nii 5-10 aastaseni, või hästi peene käsivarrega teismelisele. aga selliseid mul siin lähikonnas ei ole, sestap jääb kleit karpi seisma. Enne seisis puha poolikuna, nüüd võtsin kätte ja lõpetasin ära. Et äkki kunagi keegi annab märku, et tal just sellist vaja, nt ristimiskleidiks vi midagi.

Materjal: Midara Roma, vardad nr 2,5,(väga head pikad ringvardad, kõik mahub peale, ka sallimüsteeriumi sall), ma vist hakkan taas metallvarda usku minema, ka kinda kudumisel on töös 1,5 metallvardad. Knit Pro kasepuust vardad on siiski kah kasutusel, ega ma suurt jämedamaid kui 2,5 ja 3 mm ei vajagi.
Muster omaloominguline (Haapsalu salli ainetel, aga praegu vaatan, et ka staarpitsikuduja Reesi kootud ristimiskleit on sarnase mustriga, loomulikult tal palju rohkem detaile ja vingem)

4 kommentaari:

Krentu ütles ...

Nii ilus! Minu meelest sobib ta niimoodi kandjale väga hästi! Alla saab ju panna kas pikka või lühikest varrukat ja....Mina küll karpi ei paneks teda:)

Terje ütles ...

Aitäh, Krentu
tjah, käeaugud saab ju veel avaramaks teha, see on praegu põhiline põhjus, et miks väikesele tüdrukule.

Anonüümne ütles ...

imeilus!!! tahaksin niiväga olla peenikeste käsivartega teismeline sinu lähikonnas :)
jupi

Lõngapusa ütles ...

Imekaunis!