kolmapäev, 8. veebruar 2012

salli moodi asi

Lugedes seda blogi võib vahel suu sõnatuks jääda. Nüüd lugesin sellest salli moodi asjast ja hakkasin endale ka tahtma. Ma pole küll sugugi kindel, et see mulle sobiks vms, aga ta on ju midagi erilist ometi. Mõistagi läks mõte akugemale, et äkki kooks hoopis mingi muu mustriga soolika, erinevate lõngalõppude ärakasutamisega. Alustasin just uusi linnukindaid, meriinovillasega.Lihtsalt niisama, sest too muster on ikkagi väga armas ja kui am esimest paari kudues mõtlesin küll, et ei iial enam, siis millegipärast tahan teha teisi samasuguseid. peaaegu, sest nüüd keeraks värvid teistpisi. 1,5 varras ja 60 silma, et pole peale randme veel midagi teinud. aga see jääb ikkagi salli moodi toote jaoks tiba kitsaks.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kena kudumist! ma juba paar päeva käin siin ja ootan- arva ära mida? värske Käsitöö kohta kokkuvõtet :).
huvitav, kas olen ainuke?
ingrid

Terje ütles ...

Ma pole värsket Käsitööd veel kuskil näinud, muidu võiks ju kokku võtta küll ;)