pühapäev, 5. veebruar 2012

Zuma, mitte ainult frikidele

Mul on olnud alati tõsine mure käekoti leidmisega. Mitte lihtsalt koti, vaid sellise, mis mulle ka meeldib. Paistab, et enam ei ole. Paistab, et leidub siiski maailmas kotte, mis rahuldavad ka kõige nõudlikuma maitse. Uskumatu, aga tõsi. Mõistagi saab iseseisvalt välismaistest veebipoodidest ka tellida, või reisilt kaasa tuua nagu ma ühe punase leidsin, aga armas, kui keegi selle su eest ära teeb. Algul kartsin siiski, et langen pahaaimamatult reklaami ohvriks, kunstnahk jne, aga peale seda, kui Namaste Zuma kotti olen nüüd vast 2 kuud ja veidi peale, kandnud igapäevase aksessuaarina, hakkab see tunne ikka ära kaduma küll.

Sinna mahubki kõik sisse ja samas näeb välja täiesti viisakas, mitte paistes punnina. Õpikud mahtusid, koolitusmaterjal (tõsi, selle pidi kergelt rulli keerama), kingad mahtusid vabalt ja terve kampsun. Kudumisasjadest rääkimata, eks ta nende jaoks olegi disainitud selle laia põhjaga. Sahtleid on piisavalt, eriti need väljaspoolsed. Magnetkinnis on ok, autoga sõites ei ole lukust eriti lugu, turvaline on niigi. Paar korda olen kuskile taha kinni jäänud ja magnetid on lahti tulnud ka, koti suu täiesti lahti. Aga asjad on kuidagi alati kotti jäänud, mis on väga kummaline. Olengi vaimustuses, tagasihoidlikult, aga siiski. Ja hea, et ei valinud mõnd sportlikumat varianti, Laguna jt mudelid. Igaühele ikka vastavalt oma stiilile. Nüüd ma juba kaalun, kas oleks vaja veel ühte, Jordana Paige kollektsioonist. Näiteks "Knitter" on selline vintage, mis paneb heldima. Ja otsus tuleks teha kohe täna

1 kommentaar:

jupi ütles ...

Kui ma kunagi suureks saan ja rikkaks hakkan siis on mul ka sarnane kott! :) Täpselt selles sõnastuses mõtted tulid vurinal pähe kui vaatasin. Kade olen ja hea meel on ka, et sul nii tore kaaslane käevangu võtta on :)