pühapäev, 30. september 2012

Vardad liikusid

Triinu nimeline sall, Nancy Buschi raamatust. Esimene sealsetest mudelitest. Kusjuures ostes tolle raamatu toona ilma sinna sisse vataamata, oli lootus, et mulle meeldivad rohkemad ja hakkan kohe usinasti kuduma neid. Ikkagi eesti pits. Tegelikult see päris nii polnud, siiski üheni nüüd jõudsin. Leidus mul täpselt selline ilus punane lõng ka nagu raamatus sellel. Jätkuvalt on Midara Roma mu lemmik.

465 inimest on ravelry andmetel sedasama kudunud. Hästi lihtne muster, sellest hoolimata armsalt efektne, nuppudega nimelt. Oli see nüüd lihtsus või miski muu, aga ma pole vist ühtegi pitsikudumit nii ruttu valmis saanud, kui selle.

8 kommentaari:

KK ütles ...

Ma imetlesin seda juba Ravelry´s, hästi mõnus toon ja lihtne ilu :)
Ps. see koopia on mul tööl ja nüüd ma peaks olema enam-vähem rutiinis tagasi ka, nii et anna märku kui oled endiselt huvitet.

Anonüümne ütles ...

Hästi armas !!
Piret

triangel ütles ...

Imeilus. Ja veel milline värv!

Terje ütles ...

Aitäh.
Ema küsis kas ma hakkan neid müüma, et ühtegi ise ei kanna. Selliseid punaseid isegi ju võiks

triangel ütles ...

Pagan, oleks mul praegu vaba raha, siis selle punase ma küll ostaksin!

Terje ütles ...

Järelmaksu peale ei taha sa mõelda? Müksin sulle hea meelega

triangel ütles ...

Ära ahvatle! Aga kui järele mõelda, siis miks mitte, mul on millalgi uuel aastal vaja esinduslik välja näha, sellesk ajaks saab ehk järelmaks ka tasutud :)

triangel ütles ...

Ära ahvatle! Aga kui järele mõelda, siis miks mitte, mul on millalgi uuel aastal vaja esinduslik välja näha, sellesk ajaks saab ehk järelmaks ka tasutud :)