neljapäev, 25. oktoober 2012

Leiutis

Tsiteerides klassikuid: Kui ma oleksin leiutis, siis igastahes oleksin maailma parim.

Alustasin uue salliga, aga sellisel imelikul hetkel, kus kohe ühtegi pitsimustriraamatut käepärast ei olnud ja tuli midagi omast peast leiutada.  Seega siis lihtne, aga nupud ikka. Ja tahtsin veel nii lihtsat, et oleks hea ilma mustrileheta autosõidu ajal kududa. Ja muidu jutu ja telekafilmi kõrval ka. Ehk et selline ongi maailma lihtsaim muster.
Allservas paistab mu uus vardakott, ise ei teinud.

Hästi hea õppematerjali leidsin siinkohal muidugi Kutsehariduskeskuse lehelt siit:Kihnu vardakott. Ise poleks ehk suuriieet osanud pannagi. Nagu oleks ise koolis käinud, e-õpe ja need teised. Nüüd seisab meil ees lapitekk, õnneks selline väiksem, mis koerapessa mahub. Ilmselt ma õpin selleks siis ka lõpuks vatiini panemise ära ja teppimise samuti, kuidas ma talle muidu seda õpetan. Lapikohvrit kraamimised avastasin, et kaks tekisuurust lapipinda olen ilusti kokku õmmelnud ja seal nad siis seisavad ja ootavad.

Laupäeva hommikul võib kudumisega koos tegeleda Üle-eestlise Käsitöökodade projekti raames : salongis Teeme teistmoodi. Konkreetest teemat ei ole, võib ka A-st ja O-st alustada.

Kommentaare ei ole: