reede, 14. detsember 2012

Värske jõulu seep


Kaneeli, apelsini ja kerge šokolaadiga. Proovisin, kuidas seebi kiiresti valmis saaks ja see on nüüd nö keedetud seep. Et saab kohe praktiliselt kasutusele võtta. Ma siiani olen vältinud seda, sest ketmisel saasuv lõhn pole just päris kõige nummim. Aga noh, kaneeli ja sokolaadi küpsetamisel see kõige hullem ei olnudki. Ja peale päevast kuivamist ongi valmis ning pesemisvõimekus missugune. Kerge, õhuline vaht peaks lubama isegi juukseid pesta, seda ma veel ei proovinud. Lõhn aga oli tõeliselt  hea. Lõikasin jälle sellised suured kamakad, hea kätte võtta, ei kulu kohe liistakaks.

3 kommentaari:

KK ütles ...

Oh, see lõhnab kindlasti vägevalt!

triangel ütles ...

Me peaks ikka kohtuma ja ma peaks su käest seepi ostma. Hulganiselt.
Muide, kas sul see punane sall on veel alles?

Terje ütles ...

Tore :)
sall on alles, ega ma saanud siis seda sinunimelist kellelegi teisele anda ju
Kolmapäeval?