reede, 12. juuli 2013

Jagan laiali: kingitused

Läheneva sünnipäeva puhul (mitteblogi, ikka ma ise saan) tahan jagada kingitusi. Neile, kes siin mu elust ja asjust osa saanud ja blogi lugenud, veel enam seda kunagi kommentaaridega rikastanud või kavatsevad sellega alustada nüüd.

Peale viimaseid keskajapäevi Niguliste juures Harju mäel on kodus korvitäis seepi. (kujutada ette pilti korvist ja seebist selle sees)
Ma ise ei jõua kõiki neid kunagi ära pesta ja pealegi tahab hing kogu aeg teha midagi uut ja huvitavat, enneolematut ja senipuuduvat.

sestap:

loosin kõigi soovijate vahel välja seebid. Vähemalt 5 komplekti kolmest erinevast normaalmõõtmetes seebist.

discleimer 1: kui tuleb vähem kui viis  märguannet kommentaariumisse, saavad kõik, kes soovist märku andsid ja loosimist ei toimeta.
discleimer 2: seebikomplekti koostise valin ise,  võib esitada erisoove lõhnagamma osas (näiteks magusam lõhn või ürdilõhn vms), mida ma ei pruugi arvestada, aga võimalusel siiski
discleimer 3: arvesse lähevad kuni 16.07.2013 kohalejõudvad kommentaarid

Kommentaari võib kirjutada peale seebierisoovi veel muudki huvitavat. Küsimusi võib ka esitada

Mõningase valikuga olemasolevast saab tutvuda seebiblogis. Arvata võib, et vanemad on otsas ja uuemate osas on kah segadus, inventuur jäi pärast kauplemise lõppu tegemata. Seda tean, et
tõrvaseepi on mitu,

dramaatilist lavendliseepi pole ja kollast lõhnavaba ja kollast troopilise lõhnaga seepi on palju.
 ja lisaks on selliseid, mis pole veel üldse pildile jõudnudki, näiteks keskaja päevadel tehtud kerge sidrunheina lõhnaga saviseep.
 
Kingituse kättesaamine  kokkuleppel

15 kommentaari:

segasummasuvila ütles ...

Mul küll loosiõnne ei ole tavaliselt, aga seepi võib ju ihaldada ikka ....
Ja ikka veel tänud ühe ilusa selle nädala päeva eest! Oli väga mõnus ja vahva. Kui mu oma hala välja arvata.

me ütles ...

kui ma oma blogi 2004.aastal pidama hakkasin, siis just Terje alias Vardamoor oli mu eeskuju ja abistaja:) ja loen ikka siiamaani veel...

siiruviiru

Liina ütles ...

Sinu blogi oli üks esimesi blogisid, mida ma omal ajal lugema hakkasin ja mis on mind inspireerinud ka ise blogima.

Anu ütles ...

magusat ning troopilist ja värvikirevat ja maasikalõhnalist sünnipäeva sulle! imetlen su ettevõtlikkust ja kauneid seepe!

KK ütles ...

Ma hakkasin lugema su blogi siis kui su lapsukene oli pisikene. Kas te vist olite suisa haiglas? Mul oleks nagu meeles. Kah üks esimesi blogisid vist mu lugemislistis.

Kirjutasin niisama, seepi ma alles sain :)

Anonüümne ütles ...

Miskit imepidi pole ma siia blogisse enne sattunudki - ja sellest on ikka tuline kahju. Kahju ka sellest, et ma läinud nädalal ei lugenud su maasikamoosi-õpetust. No oleks marjaks ära kulunud!
Ja see koome-koos-Annaga-pluus on tõeliselt ilus - näpud juba sügelevad, lõngki olemas - ainult aeg veel pole küps.
Jõudu kaunite ja huvitavate asjade tegemiseks!

(Retsete)

kajakapesa ütles ...

Mina olen ka pidev lugeja juu :) ja seepi võiks vabalt kodus olla! Jõudu!

Kaile ütles ...

Mina ka käin lugemas. Kunagi ammu olen Teilt vilditud lastevestikese ostnud- igati rõõmsad mälestused :)
Ja seepi ikka kulub.
Õnne ja rõõmu!

Terje ütles ...

Oh suur tänu kaunite sõnade eest, sünnipäev on tegelikult muidugi alles esmaspäeval
Ja retsete, tore, et nüüd juhtusid, ega kunagi pole liiga hilja

Terje ütles ...

/Signe, aasta 2005 oli jah selline omamoodi ja eks sellest on igasuguseid möjutusi siiani. Õnneks on kõik kirjas:)
Mina sinu blogi vist lugesin veel tiba varemgi, vaat kui vanad söbrad:-)

Anonüümne ütles ...

Palju õnne saabuva sünnipäeva puhul :)
Nagu mõni eelpool nimetas, oli Vardamoori blogi ka minul üks esimesi, mida lugema hakkasin :) Jaksu ja head tuju edasi toimetada.
Tervitustega
Egater

Kaarin ütles ...

Ilusat sünnipäeva! Olen sinu tegemisi jälginud, kuna ka endal on käsitööhuvi. Soovin ikka nobedaid näppe ja rõõmsat meelt!

kolmsaba ütles ...

Palju palju õnne ja jäksu tegemaks igasugu toredaid asju :) Eriti vahva on lugeda, et on teisigi "hulle" kellele meeldib asju teha ja siis... Ruumi saamiseks kipub need laiali jagama :D

KK ütles ...

Võimalik, et ma lugesin ka varem aga millegipärast see haiglateema on meeles. Kas sul oli inglisekeelne eraldi blogina või on mul luul?

Krissumissu ütles ...

seebile ei kandideeri enam aga mainin ära, et mina ka käin siin ikka lugemas ;)))