pühapäev, 22. september 2013

areneb

Üks helesinine lõng on mu lõngakapis ikka pidevalt edasi-tagasi käinud. Austermann aura on ta nimi, iseloomult siidjas ja pehme. sisult muidugi täieline kunstmaterjal, aga ihu vastas hea ja sõbralik. Värvi üle võiks muidugi nuriseda, aga no see sõltub alati kõigest muust ka, ümbritsevast keskkonnast jne. Muidugi hargneb kergesti ja venib kiiresti ning palju, paellõng, sellepärast. aga ikkagi jube hea suvepluusi lõng.

Muster, millest ma inspireerusin seekord on leheline, aga mitte just see kõige tavalisem. Tahtsin, et õlapaelal oleks selge mustrikord, seetõttu need haldjalikud lehed sobitusid hästi. Kindlasti on seda mustrit kasutades juba mõni topp loodud ka, aga esialgu kohe ei hakanudki silma.Pärast kui ma valmis saan, on neid nagunii kõik kohad ja terve inernet täis.

Ma ühe ja peaaegu kaks korda olen kudunud kampsuni ülevalt alla ja ühe korra ühe pluusi ka, hästi mugav variant on. Anna kudumid, need on olemuslikult kõik suht sarnased, muutused ongi vist ainult mustrites. Siis kui ma juba "pitsimustrilist sinist" kuduma hakkasin, tundus too muster absoluutselt mitte pitsiline. Pildi pealt mõõned auguread ikka paistavad, aga kudumise käigus pitsi kudumise tunnet küll ei tekkinud. Absoluutselt mugav aga konstruktsiooniliselt.
Punane samalaadne, millele ma uue msutri valisin, tuli küll erakordselt pitsiline, peenikesest sallilõngast, selle pärast. Osaliselt läks aga harutamisele ja ma tegelikult ei ole temaga siiani veel päris rahul.

See suvekas on samuti ülevalt alla kootu, aga hoopis teise konstruktsiooniga.

Kommentaare ei ole: